Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1835266
Truus schreef: Lees alleen maar meer verbetering, wat heerlijk al deze vooruitgang. Mag ze niet los in de kamer lopen Lizzy?
Nee. Nee, ik vind het echt ontzettend zielig voor haar maar ze gaat of lopen kloten met Biscuit of met Pinkel of ze probeert op de bank te springen of ze glijdt uit over de vloer (waar ik wel kleden op heb liggen op het moment maar ze begint echt te vaak rare bokkensprongen te maken. Ook springt ze dan rustig tegen de tussendeuren op, als er iemand aan de deur staat (voor of achter). En dat moet ik nu niet hebben. Dus ik ben een hele onaardige hondenmama op het moment maar ze zit dus serieus permanent in de bench. En dat zal de komende 3 weken nog het geval zijn.

Weet je, als dit mis gaat en ze moet weer geopereerd worden, zijn we echt verder van huis. Dus vandaar dat ik heel streng ben. Ook met lopen ben ik heel streng. Ze heeft een tuigje om. De ene kant van de riem zit vast op het oog op de rug, de andere op de borst. Ik heb zo meer controle over haar. We lopen nu iedere dag een paar meter verder. Maar ondertussen heeft ze zoiets "ja ja, ik wil lekker DAAR rennen" en ploegt ze als een trekpaard voort. Maar nee, ik ga niet ineens te ver lopen. Dus moet ze vaak mee terug als ze nog geen zin heeft. Jammer voor haar.

Overigens krijgt ze nu al bijna een week geen pijnstillers meer he. Dus dit is echt op eigen kracht! Ze loopt overigens nog niet "plat op de voet" maar eerder wat op de toppen van d'r tenen, met de gewonde poot. Er moet dus nog een hoop gebeuren, qua verbeteren... Maar, we zijn op de goede weg, daar ben ik van overtuigt!
#1835312
Lizzy, je hebt helemaal gelijk. Ik heb het met Joepie ook zo gedaan na zijn herniaoperatie. Mijn hart bloedde, maar het was even niet anders.
Wat ik wel deed, was 's nachts af en toe bij hem slapen, mocht hij heerlijk bij mij onder het dekbed.
Saskia
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door