Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Gertruida.
#1801510
Noa is vanmiddag opgenomen bij de da . Gisteren is ze gaan spugen en vanmorgen weer 5 keer .  Ze heeft erger blaasontsteking en begin van nierbekken ontsteking , ze ligt nu aan het infuus  om door te spoelen . Maar we kregen het advies om Noa op brokken te zetten tegen blaasgruis . Wat moeten we doen ?  Is er wat  om bij te voegen aan haar vlees ?
Door Lizzy
#1801523
Hemel, wat een toestanden :o! Ik hoop dat ze gauw weer naar huis mag.

Wat voor blaasgruis heeft ze, dat ze op een blaasgruis dieet moet? Struviet? Spoelen, AB en verzurende middelen is genoeg hoor, daar is geen brok voor nodig. Dus lekker veel bouillon laten drinken, cranberry, vitamine C (ascorbinezuur) en eventueel wat appelazijn.
Door henneke
#1801712
ik hoop dat ze snel weer opknapt , ik zou eerst willen weten wat er precies aan de hand is en daar mijn menu op afstemmen  ;)
Door Gertruida.
#1801851
Noa is  4 jaar geleden bij ons geboren , en ze heeft de autoinmuunziekte ITP .  Bloedplaatjes waren gelukkig goed , straks om 8 uur bellen weer naar de da.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door