Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1802442
Ik wil geen spelbreker zijn maar Whoofer voelde zich na die scopie nogal kl*te :-\. Ik zou dus met de auto verwarming op standje 10 zo snel mogelijk naar huis rijden.
Door lightning
#1802444
kyra heeft ook een scopie gehad. ik was er bij ze is ook onder narcose gebracht en ik moest haar zwalkend weer naar huis in de trein nemen. dat vaanf amsterdam naar almere in de spitsuur is niet leuk. de hond weegt 23kg en heb haar dus een uur lang getild want lopen deed ze niet. was er niet blij mee. kyra was zelf nietnaar van de scopie
Door ellenned
#1803293
Kyran is ook in de Wagenrenk een soort van ondersteboven gekeerd en ik hoop dat het helemaal goed gaat komen met Zimba,  aan de vriendelijkheid van de mensen daar zal het niet zal liggen. Strekte met wachten!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1803747
en dan ga ik twijfelen he, heb ik gisteren een afspraak gemaakt, legt ie gisterenmiddag eindelijk iets neer wat op een drol lijkt...
vanmorgen was het volgens manlief te donker om te zien hoe of wat, maar vanmiddag was het niet echt slecht wat ie produceerde, zag nog wel 'vreemde' dingen erin zitten..
Door Robian
#1804064
Ik ga ook heel hard voor je duimen Ellen.

Je kunt beter zeker weten dat er iets of niets aan de hand is dan dat je je continue zorgen loopt te maken.
En stel dat het iets is dan ben je er nog op tijd bij en niet zoals ik met mijn kat dat ik te laat was.

Dikke knuffel vanaf deze kant  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door