Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#1804171
Pff Ellen...het is ook wat met dat manneke he...arm ding, en arme jij!
Ik wil jou heel veel sterkte wensen met wachten en met de spanning!
En ik ga kéihard duimen dat het mee blijkt te vallen!
Door Truus
#1804180
[quote="vanaalst"]
en dan ga ik twijfelen he, heb ik gisteren een afspraak gemaakt, legt ie gisterenmiddag eindelijk iets neer wat op een drol lijkt...
vanmorgen was het volgens manlief te donker om te zien hoe of wat, maar vanmiddag was het niet echt slecht wat ie produceerde, zag nog wel 'vreemde' dingen erin zitten..

[/quote]Zul je altijd zien ::). Je hebt nog even de tijd om het verder af te wachten meis :-*
Door Mevroi Kruim
#1804802
Moeilijk meid, maar ik zou gaan als ik jou was. Zal je altijd zien, net als kiespijn: sta je bij de tandarts op de stoep is het over  ::) ga je weer naar huis en hup, daar is het weer  :-X
Door jannette
#1805245
Oef zeg, nou begrijp ik wat je bedoelde :-[
Nynke wees mij even om  te gaan lezen over simba.
Wat een gedoe he. Je maakt je zo bezorgd en wil zo graag weten wat er aan de hand is. Dat gevoel heb ik tenminste bij Jaimy.
Ik duim  dat de uitslag van de scopie goed is.  :-*
Door tiny
#1807023
Jeetje Ellen, wat heb jij ook weer een toestanden. Ook hier gaan woensdag de duimpjes draaien voor een goede uitslag hoor! Zimba zal best goed gaan met de narcose hoor, tis al een grote vent ;) Heb vertrouwen. Daarna lekker een bakkie doen kunnen jullie even bijkomen! Succes en sterkte!
Gebruikersavatar
Door Riek
#1808441
Ellen, ik weet niet hoe jullie naar de Wagenrenk rijden, maar er wordt aan de weg gewerkt vlakbij de Wagenrenk.
Als je vanuit Wageningen komt, dan moet je via Wageningen-hoog richting Renkum rijden. Dan staat de Wagenrenk met gele borden aangegeven.
Als je via de A12 gaat, moet je eerst doorrijden naar Wageningen, want via Bennekom is de weg afgesloten.
Ik kom er net vandaan, mijn schoonouders wonen er vlakbij nl.
Door Nynke
#1808491
Riek schreef: Ellen, ik weet niet hoe jullie naar de Wagenrenk rijden, maar er wordt aan de weg gewerkt vlakbij de Wagenrenk.
Als je vanuit Wageningen komt, dan moet je via Wageningen-hoog richting Renkum rijden. Dan staat de Wagenrenk met gele borden aangegeven.
Als je via de A12 gaat, moet je eerst doorrijden naar Wageningen, want via Bennekom is de weg afgesloten.
Ik kom er net vandaan, mijn schoonouders wonen er vlakbij nl.
Wij rijden over de A15, nemen de N233 en dan de N225, dan de N871, de Grintweg/Bovenweg en dan de N782/Keijenbergseweg  :) volgens de website van de Wagenrenk zouden de werkzaamheden nu al afgelopen moeten zijn ??  :-\ :-\
Door deja
#1808499
Beau heb ook vanaf junu/juli wisselende ontlasting gehad dan weer goed maar merendeels slecht, hij is een paar maanden aan de l-glutamine met probiotica geweest, het wilde maar niet beter worden.
Ben op een gegeven ogenblik gestopt met probiotica en met 2 dagen was het over en het gaat nu goed,ben ook verleden week gestopt met l-glutamine, Beau had lekkende darmen werd gezegd, door Erwin van Geijtenbeek.
Ik heb met Beau wel een hele lange weg gegaan maar wel met resultaat, het was misschien wel sneller over geweest als ik geen probiotica had gebruikt. Ik wist het ook af en toe niet meer.
Heb ook met eten zoveel geprobeerd maar dacht op een gegeven ogenblik ook niets maar dan ook niets helpt.
Dus kan me je wanhoop voorstellen heeft hij per ongeluk ook geen lekkende darmen.
Sterkte  Ellen met je Kanjer.
Gebruikersavatar
Door Riek
#1808565
Nynke F schreef: Wij rijden over de A15, nemen de N233 en dan de N225, dan de N871, de Grintweg/Bovenweg en dan de N782/Keijenbergseweg  :) volgens de website van de Wagenrenk zouden de werkzaamheden nu al afgelopen moeten zijn ??  :-\ :-\
Ik denk dat je bedoelt N781?
Tot daar zit je nog goed, maar voor je bij de verkeerslichten rechtsaf gaat naar de Grintweg, is nog een rotonde. Daar ga je de eerste rechts de Hollandse weg op.
Zo'n beetje aan het eind van die Hollandse weg staat zo'n geelbord (wat ze gebruiken bij een wegomlegging) wordt je weer naar links verwezen.
De Wagenrenk is op dat gele bord genoemd.
Vandaag was dat nog zo.
Misschien dat Olga er iets meer van weet, want volgens mij komt zij daar langs als zij naar haar paardjes gaat.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door