Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Remy*
#1790944
Heb enige tijd geleden ook de backmotion gegeven aan mijn oude honden. Ze werden er niet ziek van, maar het spul deed helemaal niets. Nadat ik dit had aangegeven bij www.huisdierendoktor.nl zei de daarmee verbonden dierenarts dat het alleen effectief is wanneer er geen degeneratie van het bot heeft plaats gevonden. Wanneer ik dit goed begrijp werkt backmotion dus alleen in de beginfase van artrose (de fase waarin de meeste mensen nog niet eens in de gaten hebben dat hun hond iets mankeert).
Door senadance
#1790971
ik bedoel die backmotiontabletten 120 stuks!! ( niet goedkoop)  zucht..mischien ben ik wel te inpulsief als ik denk dat iets hem kan helpen !!
Door pallas
#1790991
Ik zou voorlopig even niet geven. Als hij helemaal opgeknapt is dan voorzichtig beginnen met 2 keer daags een halvetablet en dat opvoeren. Dan kan je goed bekijken of hij er niet tegen kan of dat het toch nog gaat lukken.
Door senadance
#1791073
ik weet het allemaal niet meer..maar inderdaad als hij gezond is ga ik het met een halve tablet proberen.
iKom net van de DA

hij heeft een spuitje tegen het braken gekregen en ze zei dat braken moet eigenlijk bijna meteen stoppen..plus nog vier tabletten gekregen CERENA Maropitant  voor twee dagen ..twee keer daags een dus zaterdagavond de eerste

verder heb ik previcox gevraagd omdat de cortaphen helemaal niet werkte.   zucht


o ja...of jullie het geloofde of niet ...weer even een speciaal voer aangeboden voor arthrose....maar ze zei snel kijkend op het scherm..o nee..wilt u niet ...nee >:( >:( >:(


165 euro!!
Laatst gewijzigd door senadance op vr 15 okt 2010, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door senadance
#1791267
Lizzy schreef: Het is echt van deze pillen? Want er heerst echt van alles en nog wat!
wat heerst er dan Lizzy????
nou dat was geen leuke nacht...heb op de bank geslapen bij Mozes omdat hij echt weer ziek is.
Eigentlijk dezelfde symtonen nu als voor twee maanden. Niet eten....en een zieke indruk.Hij heeft niet meer gekotst..


pfff  vandaag maar weer afwachten.... :-\ :-\ :-\
Door senadance
#1791303
hij heeft iets bibi gegeten.....
is erg sloom.....
ben wel optimistisch..

Ja Lizzy!!!  ik ga een andere DA zoeken.....

ik hou jullie op de hoogte...


ben wel uitgeput op het moment... :-\
Door pallas
#1791314
senadance schreef: hij heeft iets bibi gegeten.....
is erg sloom.....
ben wel optimistisch..

Ja Lizzy!!!  ik ga een andere DA zoeken.....

ik hou jullie op de hoogte...


ben wel uitgeput op het moment... :-\

Valt ook niet mee een zieke in huis.

Dikke knuffel voor jou

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1791329
vanaalst schreef: hoop dat jullie de nacht rustig zijn doorgekomen!
of je moet wakker hebben gelegen van je da rekening, jeetje wat een geld zeg! :o
Cerenia is erg duur en previcox ook  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door