Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1774805
Onze Sanne, een golden van ruim twee jaar had van pup af aan hevige overgevoeligheidsreacties op van alles en nog wat. Veel van deze reacties traden op wanneer ze kip en rund kreeg dus dit uit haar menu gehaald en in combinatie met homeopathie gaat het al geruime tijd erg goed. Vorig jaar december gaf ik haar per ongeluk toch rund en de volgende dag weer dikke ogen en een rode buik.
Nou had manlief vorige week het vlees van onze twee honden door elkaar gehaald en kreeg Sanne rund/zalm-mix. Tot op vandaag tegen de verwachting in echter geen last, helemaal niks. Is het mogelijk dat een hond hier toch overheen groeit?
#1774849
vitess schreef: Onze Sanne, een golden van ruim twee jaar had van pup af aan hevige overgevoeligheidsreacties op van alles en nog wat. Veel van deze reacties traden op wanneer ze kip en rund kreeg dus dit uit haar menu gehaald en in combinatie met homeopathie gaat het al geruime tijd erg goed. Vorig jaar december gaf ik haar per ongeluk toch rund en de volgende dag weer dikke ogen en een rode buik.
Nou had manlief vorige week het vlees van onze twee honden door elkaar gehaald en kreeg Sanne rund/zalm-mix. Tot op vandaag tegen de verwachting in echter geen last, helemaal niks. Is het mogelijk dat een hond hier toch overheen groeit?
Mijn dierenarts zij me destijds dat Berre tot 18 maanden over z'n allergie zou kunnen overgroeien maar dat is dus niet gebeurt. De problemen zijn bij hem begonnen toen hij bijna 5 maanden was.

Hopelijk is bij Sanne wel over.

Barfplaats wordt gesponsord door