Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door henneke
#1718369
Nee toch !!!! verdorie nog aan toe het arme wurm  :'( :'( mag ik wel heel stiekem een beetje blij zijn dat ze niet met oom Storm aan het sjezen was  :-[
oei geef haar een dikke knuf van me en neem er zelf ook een paar  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: ik kom snel op ziekenbezoek en dan moeten we maar even kijken hoe je het wil doen met de andere meiden qua lopen  ;) , sterkte jongens  :'(
Door rosie
#1718371
Veel sterkte met het herstel! Het zal niet meevallen om zo'n puber rustig te houden. Heeft ze een hoge pijngrens voor zichzelf?
En kun je mij misschien vertellen wat Salisprin is en hoe/wat de werkzame stoffen zijn?
En voor Bicuit  :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Riek
#1718375
Natuurlijk ben je over de zeik, het gaat hier wel om je Hond.
En Hond met een hoofdletter. Jullie honden betekenen alles voor jullie, net als voor de anderen hier.
ALs Femke wat mankeert, wil ik haar het liefst door de scan halen, bloed tappen en alles wat nagekeken kan worden wil ik nagekeken.
Tot ik weer bedaar en het verstand weer ietsje toeneemt.

Maar het is ook niet niks wat je dametje nu heeft. Lijkt me niet makkelijk om haar rustig te moeten houden voorlopig.
Sterkte met de dame.
Door Migudu
#1718383
Och jee, wat zielig!!!
Rust lijkt me inderdaad heel moeilijk, maar wel nodig.
Beterschap voor Biscuit en sterkte voor jou!!

Groetjes,
Gerda
Door Lizzy
#1718394
Fido schreef: Tjeeemig wat ben ik blij dat ik wat van jullie verneem. Op de A10 is een ongeluk gebeurd met iets van 9 auto's en (sorry mijn topo is niet zo goed :-[) doordat er nog geen reactie was geplaatst dacht is steeds: " het zal toch niet???"

Ik heb nog maar één ding te melden; Biscuit heeft er een fan bij! ik ben  :smitten: :smitten: :smitten: Wat pakt deze dame je in!
Erwin gooit het over de boeg van, ze is goed opgevoed, maar ook hij vond haar een hele leuke dalmaat  :biggrin2:
Oh nee, hemel, dat waren wij Goddank niet! Ik denk wel dat ik het begin gezien heb (de andere kant op). Volgens mij zijn er geen ernstig gewonden gevallen, hoop ik  :angel2:

Jaaaa, LIEF is ze he Edith! Niet de opvoeding hoor, ze is gewoon echt een SCHEEEEEEEEEEEEEEEETJE! Ze is zo vol vertrouwen :'(. Ze was duidelijk heel relaxed in jullie bijzijn en in jullie praktijk. Wat een lief meisje he :'( :'(

Dank je wel, jij en Erwin, dat we vandaag zo plots terecht konden, zo snel tussendoor werden geschoven en jullie (ondanks alle wachtende mensen) alle tijd voor ons namen :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#1718397
Jeetje wat erg. En nee het zit jullie even echt niet mee zeg.
Dat kermen van je hond gaat altijd door merg en been. Dat moet echt verschrikkelijk zijn geweest voor jullie.
Hopelijk herstelt Biscuit weer helemaal.
Heel veel beterschap!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1718413
Jezus Lizzy, wat schrik ik hier al van zeg, laat staan jullie, jullie lieve, kleine Biscuit.  :'( :'(
Heel veel sterkte voor jullie kleine meisje, en succes met haar rustig houden.
De duimen staan hier in turbostand voor een voorspoedig en vooral ook geheel herstel. :-* :-*

En fijn dat jullie gelijk terecht konden bij Erwin, zodat er gelijk naar gekeken kon worden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door