Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door TMG1961
#1692346
Lizzy schreef: OK, nou, met een beetje mazzel gaat het helemaal goed komen!
Komt wel goed, ze is verder zo actief als het maar kan zijn. Nu ga ik ff verder met me te verheugen op m'n vriezer die vanniddag ga halen..kan niet wachten tot het zover is. Lijkt wel kerstmis  :biggrin2:
Door moniqueo
#1692398
Zo dat klinkt al beter,gewoon kleine hoeveelheden en voor het slapen nog een beetje van de gewone kvv,geen extra dingentjes,
geen veranderingen,gewoon de kvv waar goed op wordt gereageerd.
Hopelijk blijft het nu goed gaan!
Veel plezier met de nieuwe vriezer :)
Door TMG1961
#1693163
Tossi schreef: Zo dat klinkt al beter,gewoon kleine hoeveelheden en voor het slapen nog een beetje van de gewone kvv,geen extra dingentjes,
geen veranderingen,gewoon de kvv waar goed op wordt gereageerd.
Hopelijk blijft het nu goed gaan!
Veel plezier met de nieuwe vriezer :)
De nieuwe vriezer is binnen, staat reeds in de keuken te wachten totdat ie aan het werk mag. Even een dag of 2 laten rusten alvorens hem weer in te steken. Ik geef Pixie zo meteen voor het slapen gewoon weer een klein beetje KVV, zal een grammetje of 50 zijn schat ik zo dus niet echt veel. Overdag krijgt ze 2 keer 400 gram. Morgenvroeg kijken hoe het gaat.
Door Anthraciet
#1693171
TMG1961 schreef: De nieuwe vriezer is binnen, staat reeds in de keuken te wachten totdat ie aan het werk mag. Even een dag of 2 laten rusten alvorens hem weer in te steken.
Volgens mij is dat tegenwoordig niet meer nodig hoor... of is het een oude/2ehandse vriezer?


Ik hoop dat het goed blijft gaan en veel plezier met de vriezer!
Door TMG1961
#1693174
Anthraciet schreef: Volgens mij is dat tegenwoordig niet meer nodig hoor... of is het een oude/2ehandse vriezer?


Ik hoop dat het goed blijft gaan en veel plezier met de vriezer!
Gebruikte vriezer. Eco-Line 326 liter netto inhoud
Door Anthraciet
#1693179
Ik denk dat het erom gaat hoe oud hij is. Wat ik begrepen heb, hoefde dat alleen als het gevuld was met freon (wat zo slecht was voor het milieu).

Volgens hubbie is een uurtje of 2-3 laten staan al voldoende en hoefde het zelfs met die oude vriezers maar 12-24 uur (handig, zo'n vraagbaak bij de hand ;D)
Door TMG1961
#1693480
Anthraciet schreef: Ik denk dat het erom gaat hoe oud hij is. Wat ik begrepen heb, hoefde dat alleen als het gevuld was met freon (wat zo slecht was voor het milieu).

Volgens hubbie is een uurtje of 2-3 laten staan al voldoende en hoefde het zelfs met die oude vriezers maar 12-24 uur (handig, zo'n vraagbaak bij de hand ;D)
Heb momenteel toch nog niet veel voor erin,dus kan nog even uit blijven staan. Ben nog aan het kijken wat er allemaal voor lekkers voor Pixie te krijgen is voor een goede prijs.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door