Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door JoNoMo
#1672875
m008 schreef: Ah, ik heb het elders op de site gevonden:

"De hoeveel verse pancreas gegeven moet worden: per dag: 125 gram per 15 kg lichaamsgewicht van de hond"
Dat kan ook nog verschillen per hond.
Je kan na een tijdje steeds wat minder geven en dan kijken hoe de poep is
Door JoNoMo
#1672883
m008 schreef: Bedankt voor jullie reacties!

Ik schrok wel van de reacties van die medicatie via de DA, je vertrouwd erop dat dit goed is, wat erg!
Ik wist niet beter en het was dat of langzaam dood gaan dus was de keuze niet zo moeilijk
Door m008
#1673284
m008 schreef: Ah, ik heb het elders op de site gevonden:

"De hoeveel verse pancreas gegeven moet worden: per dag: 125 gram per 15 kg lichaamsgewicht van de hond"
JoNoMo schreef: Dat kan ook nog verschillen per hond.
Je kan na een tijdje steeds wat minder geven en dan kijken hoe de poep is
Nog een vraagje: die 125 gram per dag, is die "extra" of gaat dat van orgaan en vlees af?

Snap er eigenlijk helemaal niets van, mijn hond krijgt natuurlijk geen 125 gram orgaan per dag.... :D
Door JoNoMo
#1673314
m008 schreef: Nog een vraagje: die 125 gram per dag, is die "extra" of gaat dat van orgaan en vlees af?

Snap er eigenlijk helemaal niets van, mijn hond krijgt natuurlijk geen 125 gram orgaan per dag.... :D

Het is wel orgaan maar je moet het niet echt meerekenen want het helpt de vertering.
Jopie kreeg 200gr op een dag en zij woog 53 kilo
Van meer kreeg zij ook weer diaree.
Ook kreeg zij 1600gr eten op een dag.
Door A
#2329059
Sella,
Kun je me aangeven wat je precies voor medicijnen aan je hond geeft?

Ik weet dat dit een oude topic is, maar wil dit erg graag weten.

Onze hond van net 1 jaar heeft sinds half april 2012 Zymoral en vannacht heeft hij een soort heel zoet geurend water overgeven wat heel erg rook naar het Zymoral poeder.
ALs dit echt zo slecht is wil ik hem dat niet graag heel zijn leven geven.

Hopelijk krijg ik hier antwoord op van je.
Door sella
#2329217
Stuur mij even een pb met de gegevens van je hond, dan kan ik antwoord geven, oa ras en gewicht en wat en hoeveel eten de hond krijgt
Door Lizzy
#2329227
sella schreef: Stuur mij even een pb met de gegevens van je hond, dan kan ik antwoord geven, oa ras en gewicht en wat en hoeveel eten de hond krijgt
Kan dat niet op het forum?
Door sella
#2329232
Nee, ik ga de links niet zo neer zetten. Dit gaat omdat het maatwerk is, en ik niet wil dat jan en alleman wat aanrommelen. Dit heb ik met schade en schande ondervonden, en ik wil niet de schuld krijgen dat een dier overlijd terwijl ik er helemaal niets vanaf wist.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door