Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door knor
#1663638
Zo het eerst konijn zit erin :)!
Ik had na een weekje KVV konijn nu 10 hele konijnen gekocht. Yaro heeft allen nog maar een paar keer wat kippennekken gehad verder niets dus ik vond het wel spannend.
Gisteren het konijn half door gesneden en de achterste helft gegeven. Hij rook een paar keer maar verder was hij niet echt van plan om het op te eten. Ik heb het toen voor hem vastgehouden en zachtjes aan ging hij toch eten. Het heeft even geduurd maar het was helemaal op op wat vel na wat hij niet meer hoefde.
Vanmorgen de andere helft gegeven, ook weer vastgehouden en hij was al een stuk enthousiaster. Hij kauwt goed en is niet gulzig en hij heeft alles opgegeten. Dus morgen maar weer eens proberen, het valt me in ieder geval niet tegen. Ik blijf het nog wel wat spannend vinden vooral als ik die dunne ribjes van het konijn zie, stel dat zo'n klein ribje heel naar binnen gaat kan die dan niet makkelijk in zijn keel vast blijven hangen??

De jeuk is vooralsnog niet minder geworden. Ik blijf ook wel wat KVV erbij geven want dat is makkelijker 's morgens als ik moet werken. Ook voor in de kong die hij hier altijd krijgt als ik weg ga vind ik KVV ideaal.
#1663672
Als je echt een eliminatiedieet wilt voeren dan moet je de kvv ook weglaten. Eliminatiedieet betekent echt alleen maar 1 diersoort gedurende minimaal 6 weken, en dan ook echt helemaal niks anders. Anders werkt het niet en kun je het net zo goed laten.
Door knor
#1663754
Mevroi Kruim schreef: Als je echt een eliminatiedieet wilt voeren dan moet je de kvv ook weglaten. Eliminatiedieet betekent echt alleen maar 1 diersoort gedurende minimaal 6 weken, en dan ook echt helemaal niks anders. Anders werkt het niet en kun je het net zo goed laten.
Oh dan heb je het niet helemaal goed begrepen want het is KVV van één diersoort, nl. konijn geschikt voor elimineren
Door knor
#1666920
Ik heb vrijdag een afspraak gemaakt bij Tannetje Koning.
Wel een eindje rijden maar ik hoop dat er iets uit komt, en dat ik er niet al te vaak terug moet komen ivm de afstand.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door