Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#189625
Ohhhw,ik lees 't nu pas!!! :o
Wat zullen jullie je adem hebben ingehouden zeg!!
Gelukkig dat 't allemaal goed is afgelopen!!
Kisses on all spots! :-* :-*
Door Elise
#189809
Fieb doet het hartstikke goed iedereen!!! Ze heeft vanochtend lekker uitgeslapen op bed. Daarna zijn we uitgeweest en heeft ze hele goede drollen gepoept van de kip en ze loopt nu weer in de rondte te banjeren met haar balletje.
Ze krijgt in overleg met de da vanmiddag weer wat van haar normale voer, CB. Ik heb de kipvariant maar gekozen, lam is misschien iets vetter dacht ik.
Door diana
#190849
ohh geweldig!!! :o
als de ontlasting goed is kan je idd weer gewoon je c.b geven hoor
ik heb Lady vrij snel weer haar c.b gegreven en alle soorten die ik heb
maar de eerste dagen verdeeld over meerdere porties.
dat moest omdat haar darmen niet teveel spanning mochten hebben .
Door Jacqueline74
#190873
Toppie dat het goed gaat nou maar hopen dat dit zo blijft.

Een knuffel van mij en een poot van Cujo.

Jacqueline
Door ine
#191096
Sjonge, ben blij, dat ik het nu pas lees, weet ik tenminste gelijk, dat alles weer goed gaat! ;)
Geef die kleine maar een knuffel en jullie een :-* voor de goede zorgen! ;)
Door Elise
#191212
Nou wij zijn ook ontzettend blij en super gelukkig dat we dit achter de rug hebben en dat Fieb weer bij ons rond huppelt en kattekwaad uithaalt :-* :-* :-* :-*

Nu eet ze weer normaal, ze moet alleen weer een beetje aankomen, want wat gaat dat hard zeg als ze een paar dagen niet goed (kunnen) eten.
Door ine
#191220
Elise schreef: Nou wij zijn ook ontzettend blij en super gelukkig dat we dit achter de rug hebben en dat Fieb weer bij ons rond huppelt en kattekwaad uithaalt :-* :-* :-* :-*

Nu eet ze weer normaal, ze moet alleen weer een beetje aankomen, want wat gaat dat hard zeg als ze een paar dagen niet goed (kunnen) eten.

Zal ze vast niet erg vinden, als ze af en toe iets meer krijgt! ;)
Door diana
#193157
hartstikke fijn dat het beter gaat
lady was 6 ons afgevallen , maar ik voer haar niet extra
ze kon het wel hebben
en dat na 4 dagen helemaal niks gegeten te hebben valt het mij nog mee .
Door Erna
#193159
Ik heb het kleine moppie gisteren weer even gezien en ze is weer helemaal de oude Fieb. Lekker gek en stout zoals het hoort als je 5 maanden oud bent.

Inderdaad wel wat mager, wat gaat dat hard als ze ziek zijn he. Ze zal wel weer snel wat puppy vet hebben.
Door Lizzy
#193445
Pffff, fijn dat Phoebe weer helemaal in orde is zeg! En ach ja, ze vallen zo snel af, die kleintjes..... Maar gelukkig zit het er ook net zo snel weer aan!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door