Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#1634740
ok ik heb traumeel besteld. maar in 1 keer 250 tabletten. dit is even een vervolg van mijn andere topic maar meer de vraag van? op welke dosis moet ik starten hoeveel en welke onderhoudsdosis? kan iemand mij hierbij helpen? ik ga ook op zoek naar visoliecapsules.
Door @nouk
#1634872
Ik ben met mijn labrador Boris vorige maand gestart met Doils visolie. Het is een lap geld, maar ik heb begrepen dat normale visoliecapsules voor mensen (die ik zelf ook al jaren neem) niet hooggedoseerd genoeg ( ???) zijn voor honden. Althans, misschien als onderhoudsdosering, maar niet bij accute problemen (zoals mijn hond had -> huid). Hij ziet er nu echt weer heel mooi uit.
Ik moest het wel heel voorzichtig opbouwen, want bij een te hoge startdosering (zoals bij ons dus het geval was  ::)) kreeg hij diarree.

Over je andere vraag weet ik niets. Maar anderen vast wel  :). Succes.
Door Lizzy
#1635116
lightning schreef: ok ik heb traumeel besteld. maar in 1 keer 250 tabletten. dit is even een vervolg van mijn andere topic maar meer de vraag van? op welke dosis moet ik starten hoeveel en welke onderhoudsdosis? kan iemand mij hierbij helpen? ik ga ook op zoek naar visoliecapsules.
Ik heb misschien wat gemist maar waarom zou je van dit middel een onderhoudsdosis willen geven? Je kunt voor een hond trouwens de helft van de mensen dosis aanhouden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door