Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1611394
yuki11 schreef: Dat klinkt wel..euh...comfy!!  :D
Zal zo ff googlen  :)
Niet de beste foto ever, maar het geeft een idee. Het ding is van flexibel zwart gevoerd materiaal. Buigt mee, ook door de deuropening.  ;)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1611410
Die heb ik ook gebruikt voor Tika, toen ze een wondje aan haar poot zelf in stand hield.
Ik vind het echt een aanrader!
Ze kon er zelfs goed mee spelen
Afbeelding
Door robbiekomvoor
#1611441
yuki11 schreef: Jawel, Nijmegen bevat ook een Jumper  :D
Maar het lijken me zulke ondingen, die mooncollars...krijgt ie dan niet een ongelooflijke knik in zijn nek??  :-\
welnee,het is net een zwemband,maar dan veel steviger.
faycka raakte van een kap en nuilkorf helemaal in paniek,de mooncollar vond ze prima,alleen heeft ze toch een manier bedacht om erbij te kunnen,dus heb ik hem terug gebracht.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1611559
robbiekomvoor schreef: welnee,het is net een zwemband,maar dan veel steviger.
faycka raakte van een kap en nuilkorf helemaal in paniek,de mooncollar vond ze prima,alleen heeft ze toch een manier bedacht om erbij te kunnen,dus heb ik hem terug gebracht.
Maar als ik met een zwemband om mijn nek in bed ga liggen, ga ik ook niet lekker slapen, vrees ik  :-[  :-\
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1611560
-Saskia- schreef: Niet de beste foto ever, maar het geeft een idee. Het ding is van flexibel zwart gevoerd materiaal. Buigt mee, ook door de deuropening.  ;)

Afbeelding
Ziet er goed uit...morgen maar weer shoppen  ::)
Door Borke
#1613904
Sofi die kon gewoon aan haar poot zitten met die Comfy Cone, die 30 cm kap van Comfy Cone was echt te klein.
Uiteindelijk was het enige wat bij haar hielp een DA harde kap van 40 cm... overdreven groot maar wel afdoende!
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1614049
Borke schreef: Sofi die kon gewoon aan haar poot zitten met die Comfy Cone, die 30 cm kap van Comfy Cone was echt te klein.
Uiteindelijk was het enige wat bij haar hielp een DA harde kap van 40 cm... overdreven groot maar wel afdoende!
Hmmm, maar Yuki is blond he...wie weet snapt ie het niet.  ;)
Het is het proberen waard, toch?
Door Borke
#1614263
essie74 schreef: he hoi, hier heb ik kous om de poot heen gedaan nadat ik de vet wrap gebruikt had.... ging errug goed

http://www.3suisses.be/FRONT/DE_CN/IMAG ... /89131.jpg

dit spul, kun je ook gewoon bij de apotheek krijgen, is een soort van elastieke kous...
Nou Sofi is niet blond, die zou zo'n kous vakkundig slopen  :biggrin2:

Misschien is Yuki wel zo'n watje die met zo'n Comfy Cone of kous prima uit de voeten kan?
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1614292
-Saskia- schreef: Berendonckje lopen? Of mogen we daar niet meer komen nu?  >:(
Jawel, alleen niet op t strandje, maar ik kan natuurlijk niet met een open-wond-hond aan t water gaan lopen  :-X
Enne, ik zit in Wijk bij Duurstede vandaag  ;)
(reed dus langs Ingen  8) )
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door