Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ivonne
#183293
jeetje joh, wat goed dat jij je gevoel hebt gevolgd...... pfft; hier blijkt maar weer waarom gekookte botten niet goed zijn.

Ik hoop dat Lady lekker vlot kan herstellen :-* :-*
Door Lind@
#183326
Ook van mij heel veel sterkte en beterschap! Wat een schrik zeg!

PS Waar lagen die sponzen en botten??
(Ik woon nl. ook in 't Veen) Misschien kan ik dan ook een keer aangifte doen.....
Laatst gewijzigd door Lind@ op vr 08 okt 2004, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eef+Stippels
#183593
Wat naar allemaal zeg.
Heel veel sterkte en beterschap voor Lady.
En een dikke kus van Wandor en Yindra :-*.

Ik hoop dat het snel weer wat beter met Lady gaat.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#183595
Wat zul je geschrokken zijn zeg, en wat goed dat je naar je intuitie hebt geluisterd en toch eerst de da hebt gebeld.Ook hier wordt geduimd dat Lady er weer helemaal boven op komt en een dikke knuffel voor jou :-*
Door tieneke
#183977
Zit dit net te lezen! :o :o
Wat heeft Lady geluk gehad door haar bazin die zo goed oplette en het niet vertrouwde.
Dit is volgens mij de grootste nachtmerrie van iedere hondenbezitter!
Dat je hond iets eet waaraan hij kan doodgaan....
Diana wat zal je geschrokken zijn ;)
Wat ben ik blij om hier een goede afloop te lezen.
Hoe is het nu met haar?
Sterkte voor jou en heel veel beterschap voor Lady :-* :-*
Door diana
#184133
we gaan straks weer naar de d.a met haar
ik heb het geluk dat "" kortenoord"" een grote kliniek is en dat ze om de beurd dienst hebben , zodat ik niet naar een vreemde d.a hoef .
heb net gebeld .
ze drinkt alleen water , maar alles wat ze lekker vind zoals bouiilon daar rilt ze van
maakt een misselijke indruk .
heeft geen koorts, maar ze krijgt straks een pijnstiller ingespoten en iets tegen de misselijkheid, dan hoeft er alleen maar antibiotica via haar maag ,
zodat haar maag niet zo belast wordt.
een heel gedoe dus,
maar ze is er nog .
we hebben vannacht ieder op een matrasje in de kamer geslapen
werd al belachelijk genoemd door de buren , maar ook daar heb ik lak aan .
_________________
dieren makenje leven rijker
Door Jacqueline74
#184137
Jeetje ik lees dit nu pas en ik vind het zeker niet belachelijk dat je bij haar bent gaan slapen. Het is toch jullie hond die zo ziek is geweest. Maar ja mensen zonder honden zullen dit waarschijnlijk wel nooit begrijpen.

Heel veel beterschap en sterkte,

Jacqueline
Door Lizzy
#184138
Pfff Diana, blij om van je te horen en dat Lady er nog is... Ze heeft natuurlijk een vreselijke zware operatie achter de rug, dus ik vind het niet zo vreemd dat ze heel misselijk is. Dat is misschien ook wel van de narcose. Kun je geen Recovetsem mee krijgen van de Kortenoord kliniek?

Sterkte meis! En ja, heb inderdaad maar lekker lak aan je buren!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door