Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2134238
Bernie schreef: Ook ik hoop dat Lisa toch weer opknapt en voorlopig geen aanvallen meer krijgt. :-*
En hoe is het met je oudje? :-\
Met Nina gaat het gezien haar leeftijd goed. Ze heeft afgelopen zondag een traumatische ervaring gehad (door onverlaten, die mijn hek hadden gesloopt), maar is weer gewoon zichzelf. Haar gezwel groeit rustig door, maar ze heeft er geen last van. Ze is wat zwakker in de achterhand, maar wandelt nog lekker door de tuin en gaat mee op korte wandelingen. Ze is helemaal doof en een beetje dement. ;) 2-1-2012 wordt ze 14 jaar.
#2134656
Ine schreef: Met Nina gaat het gezien haar leeftijd goed. Ze heeft afgelopen zondag een traumatische ervaring gehad (door onverlaten, die mijn hek hadden gesloopt), maar is weer gewoon zichzelf. Haar gezwel groeit rustig door, maar ze heeft er geen last van. Ze is wat zwakker in de achterhand, maar wandelt nog lekker door de tuin en gaat mee op korte wandelingen. Ze is helemaal doof en een beetje dement. ;) 2-1-2012 wordt ze 14 jaar.
Hoop dat je nog een lekker tijdje van haar mag genieten, fijn dat ze weer hersteld is van zo'n nare gebeurtenis, een dikke knuffel voor jou en alle honden. :-*
#2233396
Wat ben ik blij met dit topic, zodat ik alles bij kan houden.
Vandaag dus weer een kleine aanval. Een uur geleden, maar haar vooruit kan ze nog niet vinden. (sorry, flauw grapje :-[)
Ze wil wel komen, maar in plaats van vooruit, strompelt ze achteruit.
Hoe meer aandacht, hoe nerveuzer ze wordt.
Wat me wel opviel, is dat haar buik gespannen is. Niet soepel. Ook lijkt hij wat opgezet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door