Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1612362
[quote="Lizzy"]
Dorothea is een half uurtje geleden weggereden hier, richting Hoorn, naar de praktijk. Hup hup, nog even flink doorduimen :biggrin2:
[/quote]
ik dacht er is nieuws..maar de duimen gaan gewoon nog een tandje harder!!
Door Lizzy
#1612518
Lieve mensen, ontzettend bedankt voor het duimen!!!!!!!!

Het begint er voorzichtig op te lijken dat we de betere kant op gaan met Plinga!!! De UREA was vandaag 8.7 (net onder de normaal waarde van 9.1), de CREA was vandaag 156 (net onder de normaalwaarde van 159). Beide aan de hoge kant maar binnen de grenzen! De SG van de urine was vandaag 1.024. Dat is hoger dan de voorgaande keren. Nog niet dat je zegt "super geconcentreerd" maar wel beter dan het was.

Een van de bijwerkingen van Benakor is een verhoging van de CREA waarde. Dus daar gaan we vanaf morgen mee stoppen. Dorothea heeft nog overleg gehad met Erwin en hij vindt het stoppen met Benakor ook een goed idee. Verder heeft hij afgeraden door te gaan met het fosforbeperkdieet dus volgens mij gaan we daar ook weer mee stoppen. Over 10 dagen gaan we opnieuw bloed prikken en urine laten controleren.

Linga heeft gisteren en vandaag minder dan 1 liter gedronken. Dus dat lijkt ook iets beter te gaan, deze afgelopen 2 dagen.

Kortom, we zijn heel voorzichtig een beetje positief c.q. blij. Ik durf nog niet een gat in de lucht te springen want ik ben nog wat bang en het herstel is zo precair en dun maar jeetje, het lijkt erop dat de we goede kant op gaan.............!!!

Dorothea:  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*, voor alles!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door