Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ine
#180409
Helen schreef: Jeetje, wat een verhaal. Hoe heeft de DA het eruit gekregen dan?
Gewoon, handschoen aan en even voelen en beetpakken. Het stokje was geknakt en de knak kwam er het eerste uit! :-\
Snap je het nog ;)
Door ine
#180440
Net Deetje uitgelaten, maar ben er nog niet gerust op. :-\
Ze verliest bloed.
Vannacht slaapt ze naast me en ik hoop, dat ze lekker slaapt, zonder pijn en krampen!
Morgen even terug naar Carlo om te vertellen hoe het gegaan is.
Door ine
#180495
Ze heeft vanochtend een mooie drol gelegd, maar het doet haar nog wel zeer. Haar poepert is rood en geïrriteerd. Er blijft ook wat vocgt uitkomen, maar ik denk, dat dat gewoon komt, omdat het nog pijn doet. Ik loop straks even naar Carlo om nog even te laten kijken.
Maar het gaat dus wel beter, gelukkig!
Dank jullie voor het medeleven! :-*
Door Mister T
#180498
Ine schreef: Ze heeft vanochtend een mooie drol gelegd, maar het doet haar nog wel zeer. Haar poepert is rood en geïrriteerd. Er blijft ook wat vocgt uitkomen, maar ik denk, dat dat gewoon komt, omdat het nog pijn doet. Ik loop straks even naar Carlo om nog even te laten kijken.
Maar het gaat dus wel beter, gelukkig!
Dank jullie voor het medeleven! :-*
pffffffffffffffffff..........hopelijk loopt het allemaal met een sisser af en is er niks beschadigd :-\
Door ducktails
#180514
Jeetje Ine,wat een toestanden!
Wees maar blij dat het stokje geknakt is.
Ik heb laatst op Animal Planet een stukje gezien over een hond waar het satestokje door de darm was gegaan. Weet je nog wanneer ze het stokje gepakt heeft? Wanneer hadden jullie een barbeque of aten julie sate?
Ria
Laatst gewijzigd door ducktails op di 05 okt 2004, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ine
#180517
ducktails schreef: Jeetje Ine,wat een toestanden!
Wees maar blij dat het stokje geknakt is.
Ik heb laatst op Animal Planet een stukje gezien over een hond waar het satestokje door de darm was gegaan. Weet je nog wanneer ze het stokje gepakt heeft? Wanneer hadden jullie een barbeque of aten julie sate?
Ria
Wij gebruiken nooit houten stokjes, dus geen idee, waar en wanneer ze het gepakt heeft! :-\
Onze tuin ligt naast een lang voetpad, ik denk, dat iemand gewoon iets weggegooid heeft. Hier liggen ook regelmatig flesjes en blikjes in de tuin! >:(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door