Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
#182541
ik weet niet of je er nog wat aan hebt, maar ons gwenda had als klein babietje ook vaak keiharde ontlasting en hield daarom haar ontlasting ook op omdat ze bang was om te poepen vanwege de pijn. Toen hebben we een verdovende zalf gekregen en daar moesten we 2 maal daags haar anus mee insmeren. Dat hielp heel goed.
Door jeanne
#182798
Lupa schreef: maar hier zat er een sate stokkje in de weg
ja dat weet ik, en daardoor is de poepert pijnlijk geworden en durft te hond misschien niet meer te poepen. Door die zalf erop te smeren word het verdoofd en doet het geen pijn meer.
snappie?

ik weet niet of dit het geval is bij de hond van Ine, maar dacht, vertel het maar, misschien heeft ze er wat aan.
Door Ollie
#182828
Ine schreef: Zo, geen walnoot, niet teveel bot, maar een stuk satéeprikker van 10 cm, geknakt en wel!
Carlo en ik hebben dus echt even heel dom staan kijken. Die meid heeft echt mazzel gehad, ook, dat ik niet doorgeduwd heb! :-\
Haar darm had ..... , laat ik er maar niet aan denken! :-X
Ze heeft voor extra nog een parafineklysma gekregen!
Over een uur moeten we even een stukje lopen/fietsen.
:o :o jeeeetje
Door ine
#182912
Jeanne, met Deetje gaat het allemaal weer goed. Nadat dat stokje met wat ontlasting verwijderd was, kon ze alles zelf weer. Haar anus is weer normaal, gelukkig! ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door