Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
#12598
mischien heeft timber last van de narcose of de antibiotica?

jee pam, wat een grote sukkel toch weer he, hopelijk gaat het snel  beter met hem, chasey vind hem heel zielig
Door ine
#12600
ik ga d'r maar even bellen, om te vragen, hoe het is!!
heb niets meer gehoord, zelfs geen e-mail!!
paul, 38.6 is een prima temp hoor, pas rond de 39 begint het verhoging te worden. voor de rest geef ik je gelijk!!!
Door ine
#12602
tim is nog steeds niet lekker, maar heeft wel goed gegeten!!
morgenochtend moet hij terug naar de da!
hij is nog steeds rillerig, maar niet konstant.
pam zou de temp nog eens opnemen.
straks doet ze haar eigen verhaal wel!!
Door Mister T
#12603
Gatver!!!!!!!!!!!Hij is écht naar en stikt volgens mij van de pijn....ben ik ff blij dat ik morgenochtend al weer mag...word hier lichtelijk nerveus van...Paul,dit was niet zomaar een snee...deze was ruim 2 cm breed en zeker anderhalve cm diep,feitelijk lag z'n voetzooltje gewoon door midden dus nee,niet een normale snee... :'( vandaar dat ie dus ook gehecht moest worden want naar ik begrepen heb,wordt een voetzool niet snel gehecht en is het best moeilijk omdat het taai is.Cor zei al dat ie pijn zou hebben omdat ie vrij diep moest hechten...nou ja,wacht morgen maar af,meer kan ik niet doen...temperatuur is trouwens nog steeds 38.6....
Door Paul_Barte
#12604
Gatver!!!!!!!!!!!Hij is écht naar en stikt volgens mij van de pijn....ben ik ff blij dat ik morgenochtend al weer mag...word hier lichtelijk nerveus van...Paul,dit was niet zomaar een snee...deze was ruim 2 cm breed en zeker anderhalve cm diep,feitelijk lag z'n voetzooltje gewoon door midden dus nee,niet een normale snee... :'( vandaar dat ie dus ook gehecht moest worden want naar ik begrepen heb,wordt een voetzool niet snel gehecht en is het best moeilijk omdat het taai is.Cor zei al dat ie pijn zou hebben omdat ie vrij diep moest hechten...nou ja,wacht morgen maar af,meer kan ik niet doen...temperatuur is trouwens nog steeds 38.6....
Hoi Pam.....dat is is inderdaad niet zomaar een sneetje!!!! Klere..heeft Timber in glas getrapt ofzo?

Ben het met Ine eens dat dat het (nog) niet echt verhoging is maar inderdaad beslist in de gaten houden.
Goed dat het in ieder geval niet is gestegen!

Een gezond hondenlichaam geneest ongelooflijk snel maar een voetzool is natuurlijk wel een veel gebruikt onderdeel :-(

Hopelijk kom je weer aardig door de nacht heen en heeft Timber niet te veel pijn!!

Succes !!
Door Mister T
#12605
Paul,Harry mag het weten waar Tim in heeft getrapt maar kan je wel vertellen dat ik gisteravond in staat was om dat hele veld om te ploegen maar aangezien dat het formaat heeft van ongeveer een voetbalveld... :-/..misschien was het wel zo'n klipje van een blikje,die zijn écht loeischerp!!!Glas is natuurlijk ook scherp maar deze snee was zo gaaf,zal maar zeggen en bij glas...ach,weet ik veel,zit hier ook maar een eind in de ruimte te gissen...ben niet zo heel helder meer  :-/ na 2/3 uurtjes slaap en dat na dít weekend!!! >:( Mijn broer is vrijdag getrouwd en mijn zus was met haar familie over uit Italié dus laat naar bed,vroeg op en dan nog 's 3 talen door elkaar heen l*llen,voel me dus lichtelijk versleten.......maar goed,het enige wat ik er waarschijnlijk aan over hou,is een giga koorstlip dus dat valt wel mee... ;D
Gelukkig is Tim nu wat rustiger en het trillen gaat ook iets beter,heb 'm vanavond een paracetmol door z'n eten gegeven en misschien moet ik 'm er straks nog 1 geven???In elk geval liggen we weer samen op de bank,Tim op mijn mooie damasten tafelkleed,lijkt wel een hond op stand  ;D maar dit ter bescherming van mijn nieuwe bank tegen eventuele misselijke perikelen.....
Door Jolly
#12606
ach gut het arme drummeltje,

je damasken kleed als onderleggen voor eventuele misselijke momenten? tja hopelijk kan je die wassen en hoef je die niet te stomen.maar daar had je zelf ook wel aan gedacht toch?
Door Mister T
#12607
Pffffffffffff,we zijn er weer....Cor was erg te spreken over hoe de wond eruit zag,wel moet Tim een extra controle maandag.Voor zover ik het met m'n lekenoog kon zien,was de wond mooi aan het genezen en was rustig,dat ie veel pijn zou hebben,was te verwachten omdat Cor écht héél diep heeft moeten hechten,hij gaf geen pijnstiller omdat hij dan rusiger zou zijn en bovendien het allemaal chemische rommel is...maar heb er nu toch 4 meegekregen voor het geval dát...
Dus na een redelijk goeie nacht gaat het met Tim iets beter gelukkig  ;D
Door lobbes
#12608
hoi pam
wat een lief beessie heb je toch als ik die foto ook zo zie.... dan kan ik hem wel  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*
ik ben blij voor je dat het al weer wat beter gaat
groetjes ellen
Door Mister T
#12609
ja, ik ook maar hij is nog geen euro waard hoor heb 'm vanmorgen om half 11 een hlave pijnstiller gegeven en vanavond krijgt ie er weer 1,arm beest hij ligt gewoon te rillen avn de pijn  :-/
Door Ink
#12611
Doe es een gooi ..... 40% van het hondenbestand is een Golden Retriever, 10% is Overigen en dus is 50% een ..... Zo 1 is het er.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door