Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1591287
Exect schreef: Sorry sorry . Maar ik zit nu weer een heftige discussie te volgen en weer door ene meneer leon en ander barfgenoten,. Hij heeft een tijdje geleden ook een topic geopend  over koken van vlees .. en even later promote hij zelfs brokken op een versvlees vorm.  en dat liep enorm uit de hand  . Nu wil ik mij nergens mee bemoeien in die zin maar  kan niemand er iets aan doen dat die gene gewoon geweerd wordt  dit is geen gesprek voeren meer dit is sorry cominstich eigen wil opleggen , geen menigen dulde van ander personen op barfplaats en wij met z,n alle trappen er telkens  weer in om zo ver mee tegaan met meneer leon .
Ik ben gewoon een oude postbeamte dus van kennis op D,a gebied moet ik ook veel lezen hier. ahah heb wel nu heel veel tijd dus ,, :D

Grt van henk te Thailand
Volgens mij hebben we een enorm tijdsverschil met Thailand ofzo, want HIER is Leon allang weg  :biggrin2:
#1591319
yuki11 schreef: Volgens mij hebben we een enorm tijdsverschil met Thailand ofzo, want HIER is Leon allang weg  :biggrin2:
:D :D :D :D ;D ;D ;D ;D :biggrin2: HOELANG  ik kijk toevallig pas vandaag op de forum,s topic  medisch  viel me wel op dat hij in ander topics niet meer duidelijk aanwezig was hahah ;D :D :D Maar hier is het nu 20.08 uur pm hhahah grt Henk te Thailand
#1591326
Exect schreef: :D :D :D :D ;D ;D ;D ;D :biggrin2: HOELANG  ik kijk toevallig pas vandaag op de forum,s topic  medisch  viel me wel op dat hij in ander topics niet meer duidelijk aanwezig was hahah ;D :D :D Maar hier is het nu 20.08 uur pm hhahah grt Henk te Thailand
al wel april?? Of zitten jullie nog in maart??  ;D  ;D
(als je bekogeld bent met water, dan is het zeker al 13 april geweest! ;))
#1591329
yuki11 schreef: al wel april?? Of zitten jullie nog in maart??  ;D  ;D
(als je bekogeld bent met water, dan is het zeker al 13 april geweest! ;))
hahhahah  het is nu  19 april 2553  en jaaaa nat werden we zekers dussssssss en het is pas gisteren opgehouden het nat zijn.

Mar wel goed eh dat hij er af is  . ik kan ook wel eens een groet mond heben maar dit sloeg alles okkkkkkkkkkkk we  gaan weer verder lezen ahhaha  ik heb  best  ook kleine probleempjes met  de jonge duitseherder maar achhhhhh  grt Henk .. maar jij weet wel wat af van Thailand zo te lzen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door