Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door karenM
#1558811
Mister T schreef: sorry,ik leef echt mee hoor maar vind je entree wel hilarisch  :-[ :biggrin2:
jammer dat je m nog niet hebt,kan me voorstellen dat je je niet prettig voelt  :-\ succes met hengelen  ;)
altijd lachen met mij hoor ::)
wij hebben altijd van die rare dingen... maar goed, beetje humor is nodig om dit te overleven ;)
#1559073
joehoe!!! Hang de vlag maar uit! De speld in een diarree-berg is gevonden!!!
Jongens, ik ben zooooo blij!!!
Half uurtje geleden gaf mijnheertje aan weer naar buiten te moeten, dus wij weer gewapend met vork, lepel, plasic zakje en bakje en handschoenen naar het veld.
Poe hee, wat ik een moeite moet doen om Koda op een vlak stukje te laten poepen! Hij draait het liefst zijn kont in de struiken, maar uiteindelijk gelukt.
Na 5 minuten harken met de vork nog niks gevonden, dus handschoentjes aan en pulken met de vingers. En joepie! Gevonden!!!! ;D
Wat kan een mens daar blij van worden zeg!!!!
Dankjullie wel voor jullie warme welkom, medeleven en adviezen.
Ik hoop dat ik vanaf nu met plezierigere onderwerpen het forum mag bestoken!
Groetjes, Karen
#1559118
super fijn joh, op een 1 of andere manier moet ik toch telkens lachen als ik dit topic lees, zie ik iemand bloedserieus in een berg hondendiarree zoeken....... is niemand komen vragen of het wel goed met je ging???  :D

maar ik snap ook heel goed je bezorgdheid, een flinke naald of speld kan een hoop ellende aanrichten, gefelicteerd !!

en nu maar weer afkicken van de ontbijtkoek  ::)
#1559167
karenM schreef: Na 5 minuten harken met de vork nog niks gevonden, dus handschoentjes aan en pulken met de vingers. En joepie! Gevonden!!!! ;D
Gelukkig dat ie er uit is!!! :D
Ik ben wel benieuwd of ie in de ontbijtkoek zat of ingepakt in de watten die je 'm later had gegeven?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door