Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sandra1
#185185
Hoi iedereen,

Tommie knapt niet op het gaat steeds slechter met hem. Na een lang gesprek met de da hebben wij besloten om hem te laten gaan.

Sandra
Laatst gewijzigd door sandra1 op di 12 okt 2004, 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Binno
#185200
:'( Oh Sandra, wat verschrikkelijk dat er geen hoop meer is. :'( Je bespaart Tommie een verdere lijdensweg, maar toch blijft het een erg moeilijke beslissing. Heel veel sterkte gewenst! :-* Goede reis Tommie... :'( :'( :'(
Door Truus
#185201
O wat een naar bericht, we hoopten zo dat Tommie er toch weer bovenop zou komen maar het mocht dus niet gebeuren helaas :'(. Wat erg voor je!

Heel veel sterkte Sandra :-*.
Door Lizzy
#185204
Oh Sandra, wat verschrikkelijk..... :'( :'( :'(. Oh dit vind ik echt heel erg. Jullie hebben zo ongelofelijk je best voor Tommie gedaan en dan het dan zo moet lopen.., vreselijk :'(. Ik wens je heel, heel erg veel sterkte meis en huil gerust hier uit op Barfplaats.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#185241
:'( :'( Wat verschrikkelijk naar dat al die behandelingen en de moeite die je hebt gedaan Tommie niet hebben geholpen :'(. Ik vind het een hele dappere beslissing van je, die heel moeilijk moet zijn geweest.
Sterkte Sandra in de komende tijd :-*.
Door Audrina
#185251
Wat erg. :'( Jammer dat de behandelingen niet hebben geholpen, maar jullie hebben in ieder geval wel gedaan wat jullie konden. Heel veel sterkte.
Door Eidos
#185375
Vind het echt verschrikkelijk voor jullie dat het niet heeft mogen baten :'( :'( :'(... Vind het ook vreselijk moedig van jullie dat jullie deze beslissing hebben genomen voor Tommie... Dit geeft ware liefde aan :-* :'(...

Tommie slaap zacht :'( :-* :'(
Door danielle1980
#185391
o nee he, :'( :'(
wat onwijs verdrietig voor jullie en voor tommy,
jullie hebben zo onwijs je best gedaan voor tommy,
wat verschrikkelijk dat t allemaal niet geholpen heeft.

heel veel sterkte :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door