Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ine
#185687
Sandra, heel veel sterkte en ik hoop, dat je er vrede mee kunt hebben. Dit is het beste, maar het doet zo'n pijn!
Heel veel liefs! :-* :-*
Door ducktails
#185791
Ach wat erg......de hond was toch nog erg jong?
Heel veel sterkte, je hebt echt alles gedaan voor je hond!
De giardia parasiet heeft vorig jaar onder de boxers ook veel slachtoffers gemaakt.

Ria
Door sandra1
#185959
Vandaag nog de uitslagvan de internist gehad. Hij had geen giardia en het was dus een autoimmuunziekte. Prognose ws slecht omdat hij niet op medicijnen reageerde.

Nu weet ik zeker dat ik voor hem de beste keuze heb gemaakt.

Sandra
Door Truus
#185960
Lieve Sandra, jij kon niet anders en hebt alles voor Tommie gedaan meid!
Natuurlijk twijfelde je nog en dat is iets wat ik goed kan begrijpen hoor.
Het is ook zo'n rot beslissing. Deze bevestiging helpt je met het verdriet ookal blijft het een groot gemis he.
Heel veel sterkte :-*
Gebruikersavatar
Door Nitus
#185965
sandra1 schreef: Vandaag nog de uitslagvan de internist gehad. Hij had geen giardia en het was dus een autoimmuunziekte. Prognose ws slecht omdat hij niet op medicijnen reageerde.

Nu weet ik zeker dat ik voor hem de beste keuze heb gemaakt.

Sandra
Je had al de juiste keuze gemaakt Sandra, wij hebben hier allemaal kunnen lezen wat jij voor Tommie hebt gedaan en dat was héél veel, meer als menig hondenbaasje aan zou kunnen. Ik heb daar echt bewondering voor, maar ik kan me wel voorstellen dat deze uitslag van de internist voor jouw je beslissing wat draaglijker maakt. Want zoiets blijft altijd knagen, ik weet het, ook al weet je dat het goed was, jij blijft degene die de beslissing neemt en dat is soms erg moeilijk. Nogmaals héél veel sterkte meid :-*, je zult Tommie wel vreselijk missen :'(.
Door Lizzy
#186053
sandra1 schreef: Vandaag nog de uitslagvan de internist gehad. Hij had geen giardia en het was dus een autoimmuunziekte. Prognose ws slecht omdat hij niet op medicijnen reageerde.

Nu weet ik zeker dat ik voor hem de beste keuze heb gemaakt.

Sandra
Hoi Sandra, ik ben "blij" (natuurlijk een stom woord in deze situatie) dat je de bevestiging hebt gekregen.... Gisteren heb je de absolute juiste beslissing genomen ja... jouw arme ventje was nu al zo lang zo ziek.... :'(

Hoe is het met je? Trek je het een beetje?

Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door