Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door pallas
#1542412
Tjeetje , wat een r*t bericht  :( :(

Tuurlijk wil je Tjees niet een nare tijd bezorgen, maar je wilt hem ook de kansen geven die hij verdient.
Wat een moeilijke beslissing die jullie moeten nemen.
Probeer toch van vandaag te genieten en wijsheid komt heus wel.
Dat heeft alleen even de tijd nodig en dan komt ineens het moment dat je weet en vooral voelt hoe je het moet gaan doen.
Zwaar is het wel, wij denken aan jullie!

Veel kracht de komende tijd!

:-*
Laatst gewijzigd door pallas op zo 07 mar 2010, 07:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1542436
[quote="Jolly"]
kan je je licht even laten schijnen over de medische gegevens?
Mijn Da heeft het wel super uitgelegt hoor, maar is alles idd goed in proporties?
[/quote]

Ik zie niet veel schokkends aan de bloeduitslagen, verrassend genoeg zijn de leverwaardes niet verhoogd.
Wel een verhoging van de granulocyten, wat past bij een tumor of ontsteking.

Jeetje Jol, wat moeilijk zeg, inderdaad wanneer moet je hem laten gaan?  :'(
Ik denk dat je gewoon van dag tot dag moet kijken hoe het met hem gaat. Je moet er wel rekening mee houden dat hij weer een bloeding kan krijgen.
Door Lizzy
#1542448
[quote="Jolly"]
Manlief en ik hebben gisteravond heel lang gesproken.
We gaan niet opereren.
Nu is alleen dan weer de vraag, wanneer gaan we D-day bepalen  :'( :-\ :-[
[/quote]

Ik denk dat je die dag misschien niet nu kan bepalen Jol. En misschien ook niet over 1 week of 1 maand. Ik denk dat je per dag moet aankijken hoe het met hem is..... :-*
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1542496
Oh jakkes!  Wat een naar bericht. En wat een moedige beslissing. De dag weet je nu niet. Dat komt wel als het zo ver is. Wat misschien wel handig is, is bespreken met de  d.a. Dat wanneer chasey plots heel ziek wordt. Jullie hem ook snachts kunnen bellen.  Sterkte voor jullie allemaal. :-*
Door Jolly
#1542531
[quote="*Dorothea*"]
Ik zie niet veel schokkends aan de bloeduitslagen, verrassend genoeg zijn de leverwaardes niet verhoogd.
Wel een verhoging van de granulocyten, wat past bij een tumor of ontsteking.

Jeetje Jol, wat moeilijk zeg, inderdaad wanneer moet je hem laten gaan?  :'(
Ik denk dat je gewoon van dag tot dag moet kijken hoe het met hem gaat. Je moet er wel rekening mee houden dat hij weer een bloeding kan krijgen.
[/quote]


ja en dat willen we eigenlijk voor zijn, want dan voel ik me helemaal klote als hij dat weer zou krijgen.
Het wordt dus echt op heel erg kort termijn.

pfoeeeeee ik ga ff  :'(
Door Ons Elftal
#1542577
[quote="Jolly"]
1 ding is heel zeker'ik wil niet dat hij lijd en als ik denk dat hij misschien wel ietsjes lijd, dan is het klaar.
Mijn mening is dat hij beter nog "goed"voelend kan inslapen, dan met heel veel pijn.
[/quote]

Zo denk ik er ook over! Maar dit maakt juist de keuze van wanneer juist zo moeilijk, want tot wanneer blijft hij zich goed voelen??

Heel veel sterkte met wat komen gaat!
#1542583
[quote="Jolly"]
Manlief en ik hebben gisteravond heel lang gesproken.
We gaan niet opereren.
Nu is alleen dan weer de vraag, wanneer gaan we D-day bepalen  :'( :-\ :-[
[/quote]
ppffff jeetje zeg... :'( :'( :'(
ik wens jullie de toekomende tijd heel veel wijsheid en sterkte :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door