Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1514990
Dit herken ik mijn Diesel heeft het ook gehad, sinds ik zijn schilklier probleem onder controle heb heeft hij het niet meer gehad.....
Ik weet niet of het hier mee te maken heeft maar het kan geen kwaad om even zijn bloed te laten testen op schilklier (T4)
Heb ook wel eens gehoord van het "shakingheadsyndroom"

Groetjes Vanessa
Gebruikersavatar
Door pike
#1515812
*vanessa schreef: Dit herken ik mijn Diesel heeft het ook gehad, sinds ik zijn schilklier probleem onder controle heb heeft hij het niet meer gehad.....
Ik weet niet of het hier mee te maken heeft maar het kan geen kwaad om even zijn bloed te laten testen op schilklier (T4)
Heb ook wel eens gehoord van het "shakingheadsyndroom"

Groetjes Vanessa
Dat ken ik alleen van paarden ...
#1517493
Op het filmpje als het zo'n 11 sec loopt heeft Tommy last van headnodding.
Dit komt niet van het hijgen, hij doet het ook als hij  niet hijgt. ( het was die dag erg warm)
Het begint vaak met kopschudden en soms valt hij daarbij om of zakt helemaal door zijn poten.

Ik heb het een aantal keer gefilmd omdat ik het niet aan de da kon uitleggen.
Hier zie het misschien beter. het begint rond de 34 sec.

Afbeelding

Hij heeft het gelukkig ook niet erg en er hoefde zolang hij er geen last van had niets aan gedaan te worden.
Laatst gewijzigd door Henny V. op za 13 feb 2010, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
#1517606
Dat van Tommie herken ik wel Hennie. Myrrka, ook een cavalier, had dat precies hetzelfde vanaf dat ze een jaar of 8/9 was alleen zakte ze er niet bij door haar poten. Myrrka kreeg op latere leeftijd last van haar hersentjes. Ze werd dement en kreeg toevalletjes. Hieraan is ze uiteindelijk overleden. Mijn dierenarts deed het in het begin af als een stressachtige reactie op een onbekende situatie.
Gebruikersavatar
Door pike
#1518293
Henny V. schreef: Op het filmpje als het zo'n 11 sec loopt heeft Tommy last van headnodding.
Dit komt niet van het hijgen, hij doet het ook als hij  niet hijgt. ( het was die dag erg warm)
Het begint vaak met kopschudden en soms valt hij daarbij om of zakt helemaal door zijn poten.

Ik heb het een aantal keer gefilmd omdat ik het niet aan de da kon uitleggen.
Hier zie het misschien beter. het begint rond de 34 sec.

Hij heeft het gelukkig ook niet erg en er hoefde zolang hij er geen last van had niets aan gedaan te worden.
Inderdaad ik zie nu wat je bedoelt, ook op het eerste filmpje. Het duurt maar heel even maar het hoofdje trilt. Heel typisch.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door