Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door magalie
#1524355
het gaat niet goed met fenga, ze slaapt hele tijd en haar poten zijn opgezwollen. Gisteren hebben we de bloedwaarde gekregen, en die zeggen dan weer dat ze stabiel zijn gebleven, maar ze heeft bloedarmoede en wil niet eten. DA zegt dan dat volgende fase vochtophopingen zijn, wat ze volgens mij nu in haar poten krijgt. DA geeft zo snel op maar ik echt niet! vanavond hebben we nog afspraak gemaakt met van den eynde in tervuren (belgië) homeopaat. maar denk dat het te laat is hier. We zijn net terug, is zoals ze zeggen wel beetje zot van tervuren, maar we gaan het proberen, dan kunnen we ons achteraf ook niet beklagen dat we het niet gedaan hebben. Wat hij wel zegt is wel waar ergens, maar er zijn ook dingen die wat overdreven zijn.
we proberen en we zien. hopen dat het beter gaat, maar niet beginnen zweven.
Door Nynke
#1524721
Dit zal misschien hard aankomen bij je  :-\ :-\ :

Heeft Fenga nog plezier in haar leven ??
Leeft ze nu nog omdat jij geen afscheid kan nemen?


Ik heb het topic wel ongeveer gevolgd, maar ik heb nergens iets gelezen over dat ht leven nog leuk is voor Fenga  :-X :-X
Door magalie
#1524780
ja het is nog leuk voor haar hoor. ze leeft niet enkel en alleen voor ons. als je met haar buiten gaat wandelen en laat ze loslopen die geniet er met volle teugen van! dat is ook hetgeen we gaan doen, vollenbak gaan wandelen in de natuur en haar haar ding laten doen wat ze wil! de homeopaat heeft ons eigenlijk ook wel dingen verteld waar je van denkt van met wat is onze maatschappij nu toch bezig! al die chemische industrie van brokken en medicatie maken de honden alleen maar zwakker en dat is ook zo. we halen honden in huis, maar eigenlijk zijn dat geen beesten om in een huis te leven, maar in de vrije natuur. we gaan haar dan ook haar ding laten doen en niet zeggen van kom hier dat ik je eens vastneem enzo, laat ze zelf beslissen wat ze wil. denk dat dat heel belangrijk is voor haar.
Door saskia37
#1524810
magalie schreef: ja het is nog leuk voor haar hoor. ze leeft niet enkel en alleen voor ons. als je met haar buiten gaat wandelen en laat ze loslopen die geniet er met volle teugen van! dat is ook hetgeen we gaan doen, vollenbak gaan wandelen in de natuur en haar haar ding laten doen wat ze wil! de homeopaat heeft ons eigenlijk ook wel dingen verteld waar je van denkt van met wat is onze maatschappij nu toch bezig! al die chemische industrie van brokken en medicatie maken de honden alleen maar zwakker en dat is ook zo. we halen honden in huis, maar eigenlijk zijn dat geen beesten om in een huis te leven, maar in de vrije natuur. we gaan haar dan ook haar ding laten doen en niet zeggen van kom hier dat ik je eens vastneem enzo, laat ze zelf beslissen wat ze wil. denk dat dat heel belangrijk is voor haar.
Als ik jou was zou ik naar Gent gaan naar de dierenkliniek, ik weet van een Grote Zwitser die ook heel ziek was ook nierfalen en hier in Nederland eigenlijk min of meer opgegeven was en die heeft daar ruim 2 weken gelegen en het gaat onder omstandigheden en heel streng dieet goed met haar en die is 2,5 jaar.
Dus als naar jouw idee je DA het wil opgeven hup naar Gent.
Succes met Lenga :-*
Door magalie
#1525090
we zijn met fenga al naar dierenkliniek in gent geweest, sint-denijs western om exact te zijn. Ze heeft daar ook drie dagen aan infuus gelegen maar heeft niets geholpen. Dus denk niet dat dat de oplossing is. :-s
Die homeopaat waar ik gisteren ben geweest, die beelden flitsen zo nog door mijn hoofd, dat was daar net ne film waar ik in meespeelde :-)eerst hadden we nu maandag nog een afspraak in gent om nog is bloed te nemen, maar dat hebben ze hier al gedaan bij dierenarts en ja ze zeggen in gent ook dat het niet veel zin heeft nog testen te doen bij haar omdat ze beetje met de rug tegen de muur staan en niet meer weten wat doen. ze wil niet eten en dwingen, zoals hier vaak werd gezegd is beter niet te doen. ze kan haar medicatie zo ook niet nemen.
zijn er daarnet nog uur mee gaan wandelen en dan is die zo blij e! dat is wat ik wil, haar nog gelukkig maken. we proberen nu met die homeopatische middeltjes want de andere geneeskunde kan niets meer voor haar betekenen. we blijven proberen, zolang ze geen pijn heeft!
Door magalie
#1525157
ja ok, maar wij zijn nr dierenziekenhuis geweest met dierenartsen die ook in universiteit merelbeke werken dus die werken samen, zie niet in wat zij dan nog beter kunnen?
Door saskia37
#1525225
magalie schreef: ja ok, maar wij zijn nr dierenziekenhuis geweest met dierenartsen die ook in universiteit merelbeke werken dus die werken samen, zie niet in wat zij dan nog beter kunnen?
Oke, ik heb er alleen hele goede dingen over gehoord, en die hond was echt heel erg ziek en als ik nu zie hoe goed het met haar gaat word ik daar blij van.
Ik wens je veel succes en sterkte met Fenga :-*
Door magalie
#1530632
fenga is nog steeds actief, heel raar. ze eet de koekjes van pedigree die beentjes en madeleintjes (soort cakejes, voor mensen e ) heel raar, maar haar tandvlees en tong zijn echt zeer bleek. We weten echt niet meer wat we nog moeten verwachten hoor. 1 februari gaven ze haar maximum 28 dagen, dat zou dus zeggen dit weekend, maar zo ziet ze er toch echt niet uit.
en als je dierenartsen vraagt wat nog zal komen, geven ze geen antwoord ook ni op hoelang ze nog heeft. heel raar hoor!
#1552157
ons fenga is er nog steeds, ze gaven haar tot 28 februari maar wij zien dit toch nog goed. met momenten eet ze heel veel en dan weer niets. Zondag was heel raar, ze at ineens 16 sandwichen, wat kaas, speciale ham, koekjes ...
wat onvoorstelbaar! ik weet dat hier niet zoveel voedingsstoffen inzitten, maar dat ze maar eet is de boodschap dat ze ons geven.
elke dag gaan we er een uur en half mee wandelen en is ze zo gelukkig! het is niet te begrijpen dat ze eigenlijk paliatief is want dat zie je er echt niet aan!
afwachten zeker?!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door