Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door casangio
#172474
betty schreef: Hoi,
Ik heb vandaag haar dochter gesproken en gezegd dat de bench echt te klein wordt.Gelukkig zei zij dat haar ouders dit ook vonden en na de vakantie waarschijnlijk gewoon een mand kopen en dan hem los doen.
Dus ik hoop dat ze dat doen en ga dat even in de gaten houden maar ik ga mijn best doen.
Groetjes Betty
Hoi,

Ik vind het hartstikke goed van je hoor!!!
Door Lupa
#172495
gelukkig is er een oplossing in zicht!
maar ja daar ben ik weer....waarom na de vakantie?
:-\
Door tieneke
#172581
Makkelijk toch zo'n bench ;)
Je pleurt je hond erin als je moet werken en haalt hem er aan het einde van de dag weer uit!
Of als ze vervelend of lastig zijn:in je bench ::) ::)
Sommige mensen zouden ze zelf moeten opsluiten >:(
Hier in huis is geen bench en er komt er ook nooit eentje in!
Door betty
#172586
Hoi,
Hahhahaha zie het al voor me 2 leos in een bench.en jullie in de schuur wonen dan.lol.
Het is na de vakantie omdat zij dus nu op vakantie zijn.Dochter snachts thuis over dag werken en ik laat hem uit overdags.Neem hem lekker mee wandelen en laat hem bij mij het grootste deel van de dag omdat ik het dus ook zielig vind.Maar goed ik werk sochtends 3 uurtjes en dan wil ik hem dus niet vry in mijn huis.Nou ja ik hoop dat het over 2 weken anders wordt voor hem.Hy zit nu denk ik nog minder in de bench dan wanneer ze wel thuis zijn want hun werken en als ze werken dan mag hy niet los ook snachts niet.
Nou doei ik ga hem weer halen.
Groetjes Betty
Door tieneke
#173164
betty schreef: Hoi,
Hahhahaha zie het al voor me 2 leos in een bench.en jullie in de schuur wonen dan.lol.
Het is na de vakantie omdat zij dus nu op vakantie zijn.Dochter snachts thuis over dag werken en ik laat hem uit overdags.Neem hem lekker mee wandelen en laat hem bij mij het grootste deel van de dag omdat ik het dus ook zielig vind.Maar goed ik werk sochtends 3 uurtjes en dan wil ik hem dus niet vry in mijn huis.Nou ja ik hoop dat het over 2 weken anders wordt voor hem.Hy zit nu denk ik nog minder in de bench dan wanneer ze wel thuis zijn want hun werken en als ze werken dan mag hy niet los ook snachts niet.
Nou doei ik ga hem weer halen.
Groetjes Betty
Hoi Betty!
Kan jij die hond niet voorgoed adopteren? :-*
Door betty
#173197
Hoi,
Weet je hoeveel honden je op een gegeven moment dan geadopteerd hebt?
Ik denk een heleboel.Maar goed ik kan wel wat voor hem betekenen dus dat ga ik ook doen als ze terug zijn.Het leuke is dat hy na een halve week al verandert.Hy zocht buiten nooit oogcontact en nu na hem al een tydje los te gooien niet te roepen maar gewoon weglopen gaat hy de boel in het oog houden.Hy zit altyd vast dus hy hoefde nooit op te letten.Leuk hoor hoe je zoon beest dan qua gedrag ziet veranderen.Die mensen zitten wel op cursus met hem maar ik vraag me af wat ze daar doen.Hy luisterde niet eens naar zijn naam of kom hiet.Bijna 8 maanden oud.Weet je wat ze zeggen ja maar hy kan niet los want hy loopt weg nou hy wijkt nog geen 5 meter van mijn zij.
;Dsorry ergenis komt eruit.
Als ik wat zeg over opvoeding dan denken ze het zal wel ze zien toch mijn honden hoe goed die luisteren.Zou haast zeggen kom bij mij op cursus maarja dan ben je weer die betweter maar ik geloof in dit geval dat ik het dus echt beter weet en beter kan.
Groetjes Betty
Door gonny
#173201
hoi Betty, nou lijkt me wel frustrerend om van zo dichtbij mee te maken dat een hond te weinig aandacht krijgt!
zet em op!! goed van je!!! ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door