Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sandra1
#170926
Vannacht zijn we met Tommie naar de spoedkliniek gegaan. Hij bleef spugen en poepte bloed en was aan het uitdrogen. Ze hebben hem in een warm hok gelegd aan het infuus. Om 1/2 10 mag ik bellen.

Sandra
Door lekker kort
#170929
sandra1 schreef: Vannacht zijn we met Tommie naar de spoedkliniek gegaan. Hij bleef spugen en poepte bloed en was aan het uitdrogen. Ze hebben hem in een warm hok gelegd aan het infuus. Om 1/2 10 mag ik bellen.

Sandra
balen zeg, ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt.
Door jeanne
#170930
sandra1 schreef: Vannacht zijn we met Tommie naar de spoedkliniek gegaan. Hij bleef spugen en poepte bloed en was aan het uitdrogen. Ze hebben hem in een warm hok gelegd aan het infuus. Om 1/2 10 mag ik bellen.

Sandra
He bah,
veel sterkte metTommy :-*
Door Mayka
#170934
Ach, het arme dier! Het wil niet echt beter worden hè? Heb net :-[ pas de hele geschiedenis rond Tommy gelezen.

Heel veel sterkte!

Hou je ons op de hoogte?
Knuffel voor Tommy!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#170944
Hè getsie, wat een ellende elke keer met Tommie :'(. Geef Tommie van ons ook maar een dikke knuffel en ik hoop toch zo voor jullie dat ze er snel achterkomen wat hem nou mankeert.
Sterkte Sandra.
Door sandra1
#170955
Ikheb net gebeld en ze zeiden dat hij wat beter was als vannacht. Hij heeft in ieder geval zelf gedronken. De internist gaat nog wat onderzoeken doen bij hem (weet nog niet precies wat) en belt mij vanmiddag terug. Ik voel me wel een beetje machteloos hoor. ik wacht maar af wat de internist vanmiddag zegt Kan toch niet meer doen.

Sandra
Door Lizzy
#170962
He bah Sandra, ik lees dit nu pas. Wat afschuwelijk.... Ja logisch dat je je machteloos voelt.... Ik ben ook benieuwd naar welke onderzoeken ze allemaal gaan doen. Jeetje, zouden ze er vandaag dan eindelijk achter komen wat hij mankeert? Laten we het hopen... En laten we hopen dat je je Tommie weer snel mag gaan halen! Ik zal voor je duimen!!
Groetjes, Lizzy
Door ine
#171069
Jee, Sandra, ik heb net al je berichten zitten lezen, wat naar allemaal, jullie hebben nog nauwelijks echt kunnen genieten van elkaar! :-\
Ik hoop, dat het einde van alle ellende nu in zicht komt, want dit is echt niet gewoon meer!
Heel veel sterkte en een knuffel voor Tommie, als je weer bij hem bent!
Door sandra1
#171137
De internist heeft net gebelt. Tommie krijgt nog extra vocht via het infuus, want zijn bloed was nog steeds erg dik. Alle bloedonderzoeken en ontlastingonderzoeken (behalve die voor giardia, deze is nog niet terug) zijn negatief. Hij heeft ook gekeken naar de de ziekte van addison. Voor morgen heeft hij een scopie geplant. We moeten nu dus nog op de uitslag van de test op giardia wachten. Vanavond hoor ik of hij dit heeft. Zo niet dan gaat de scopie morgen door. De internist denkt aan een autoimmuunziekte, zo ongeveer als de ziekte van crohn bij mensen. Darmkanker sluit hij niet uit, maar daar vind hij Tommie nog te jong voor.

Tommie wordt nu in ieder geval binnenste buiten gekeerd om te kijken wat er aan de hand is.

sandra
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door