Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#171919
sandra1 schreef: Een update,

Tommie is in ieder geval al wat opgeknapt en wil zijn hokje uit. Helas heeft hij vanacht toch weer bloed gepoept. De uitslag voor giardia ws negetief en vandaag krijgt hij de scopie. Hier kan ik niet bij zijn want hij doet hem tussendoor en weet dus niet precies hoe laat het gebeurt. Ik hoop dat hier iets uitkomt. Heeel mischien mag hij vanavond naar huis.

Het wordt dus weer een dagje wachten.

Sandra
Pfff, wat ontzettend spannend....

Aan de scopie is overigens toch niet veel te zien hoor Sandra.... Tommie ligt onder narcose, ze gaan er met een slang + camera in en op de monitor zien ze de binnenkant van Tommie. Maar voor een leek (geen idee, ben jij ook een leek op dat gebied) valt er zo weinig te zien. Ik denk dat hij ook biopten zal nemen en dan kun je toch niet anders als weer op de uitslag wachten....

Veel sterkte en ik zal verder duimen voor jullie!
Groetjes, Lizzy
Door Peet
#171922
sandra1 schreef:

Ja dat was het geloof ik. Als hij dat heeft kom ik je waarschijnlijk bombarderen met vragen.

Sandra
Bombardeer maar raak hoor.....Maar eerst even de uitslag van de scopie afwachten.....Ik hoop dat het meevalt en dat het geen furunculose is....Sterkte!
Door MarijeJoanne
#171942
Sterkte!

Hoop voor je dat ze er nu achter komen wat je hondje heeft.
Zouden honden maar kunnen praten he? ;) Dat ze kunnen vertellen wat ze wel en niet willen en waar ze last van hebben.
Door sandra1
#172026
Nouo hij heeft de scan gehad. Het darmepitheel zag er afwijkend uit en hij had last van kleine bloedinkjes. Er zijn biopten genomen en de uitslag daarvan krijgen volgende week woensdag. Ook is er weer bloed afgenomen. De vorige keer was het laagje witte bloedlichaampjes 2% (na centrifugeren). Dit is te hoog dus nu wordt het bloed opgestuurd om hier verder naar de kijken.

Morgen mag hij mee nar huis en krijgt hij prednison.

Sandra
Door gonny
#172031
morgen naar huis!! o dat zal wel lekker voor em zijn!!
geef em dan maar een hoop knuffels!! nogmaals sterkte en beterschap!!! :-*
Door Lizzy
#172038
sandra1 schreef: Nouo hij heeft de scan gehad. Het darmepitheel zag er afwijkend uit en hij had last van kleine bloedinkjes. Er zijn biopten genomen en de uitslag daarvan krijgen volgende week woensdag. Ook is er weer bloed afgenomen. De vorige keer was het laagje witte bloedlichaampjes 2% (na centrifugeren). Dit is te hoog dus nu wordt het bloed opgestuurd om hier verder naar de kijken.

Morgen mag hij mee nar huis en krijgt hij prednison.

Sandra
Pfff, nog een week wachten..... Nou, ik ben dus echt heel benieuwd wat de uitslag zal zijn zeg. Fijn dat je Tommie morgen weer mag gaan halen!
Door karray
#172046
sandra1 schreef: Nouo hij heeft de scan gehad. Het darmepitheel zag er afwijkend uit en hij had last van kleine bloedinkjes. Er zijn biopten genomen en de uitslag daarvan krijgen volgende week woensdag. Ook is er weer bloed afgenomen. De vorige keer was het laagje witte bloedlichaampjes 2% (na centrifugeren). Dit is te hoog dus nu wordt het bloed opgestuurd om hier verder naar de kijken.

Morgen mag hij mee nar huis en krijgt hij prednison.

Sandra
Klinkt allemaal eng hoor.Maar bidden voor een goede afloop.Sterkte!!
Door Peet
#172112
Ik ben heel erg benieuwd wat er uit komt, eerlijk gezegd klinkt dit niet als furunculose.....Fijn dat Tommy naar huis mag. En sterkte met wachten op de uitslag.....
Door sandra1
#172314
Joepie hij is weer thuis. Het ging zo goed dat we hem vanavond al weer mochten ophalen. Heerlijk. Hij eet ook weer goed en kan nu gaan herstellen. Hij heeft weer een tas vol medicijnen mee (ulcogant; finidiar en prednison). Nu alleen nog de uitslag van de biopten afwachten. en nog een bloedonderzoek. Zijn "buffycoat" is te hoog 2%. Weet iemand wat dit inhoud???

Sandra
Gebruikersavatar
Door Nitus
#172372
Hoi Sandra, wat fijn dat Tommie weer thuis is en dat hij weer eet :). Op je vraag kan ik je helaas geen antwoord geven, misschien als je het bij Google intikt?
Beterschap en hopelijk leveren al die onderzoeken wat op. Maar Tommie is tenminste weer thuis, dat lijkt me al een hele geruststelling.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door