Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#171144
sandra1 schreef: De internist heeft net gebelt. Tommie krijgt nog extra vocht via het infuus, want zijn bloed was nog steeds erg dik. Alle bloedonderzoeken en ontlastingonderzoeken (behalve die voor giardia, deze is nog niet terug) zijn negatief. Hij heeft ook gekeken naar de de ziekte van addison. Voor morgen heeft hij een scopie geplant. We moeten nu dus nog op de uitslag van de test op giardia wachten. Vanavond hoor ik of hij dit heeft. Zo niet dan gaat de scopie morgen door. De internist denkt aan een autoimmuunziekte, zo ongeveer als de ziekte van crohn bij mensen. Darmkanker sluit hij niet uit, maar daar vind hij Tommie nog te jong voor.

Tommie wordt nu in ieder geval binnenste buiten gekeerd om te kijken wat er aan de hand is.

sandra
Jeetje, ongelofelijk spannend Sandra.... Ik zal voor je blijven duimen. Laten we hopen dat ze iets vinden (want dan is er tenminste een oorzaak) maar dat het iets is dat goed te behandelen valt en waarmee jou ventje weer helemaal tiptopje in orde komt. Wanneer hoor je weer meer? Waarschijnlijk zullen ze trouwens bij de scopie ook biopten nemen en het duurt vrij lang voordat je de uitslag daar weer van krijgt....
Door sandra1
#171152
Vanavond kan ik weer bellen. Het duurt inderdaad even voordat de uitslag van biopten binnen is, maar de internist wil wel meteen met behandelen beginnen zodra de scopie id gedaan. Ik hoop dat hij morgen weer naar huis mag. Het is erg leeg en stil in huis.

Sandra
Laatst gewijzigd door sandra1 op di 21 sep 2004, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lupa
#171360
goh wat een stress en spanning, het is te hopen dat ze iets vinden dan weet je tenminste wat je er aan kan doen, want dit is ook niks.
heel veel sterkte en hopen dat die heel snel weer thuis mag
Door sandra1
#171874
Peet schreef: ow jee Sanda, ziekte van Crohn? Of bedoelt hij furunculose? Daar weet ik - helaas - van alles van....Beau heeft dat ook.....
Ja dat was het geloof ik. Als hij dat heeft kom ik je waarschijnlijk bombarderen met vragen.

Sandra
Door sandra1
#171878
Een update,

Tommie is in ieder geval al wat opgeknapt en wil zijn hokje uit. Helas heeft hij vanacht toch weer bloed gepoept. De uitslag voor giardia ws negetief en vandaag krijgt hij de scopie. Hier kan ik niet bij zijn want hij doet hem tussendoor en weet dus niet precies hoe laat het gebeurt. Ik hoop dat hier iets uitkomt. Heeel mischien mag hij vanavond naar huis.

Het wordt dus weer een dagje wachten.

Sandra
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door