Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1540374
yuki11 schreef: Ja, de ingespoten klier is groter geworden, maar wel anders van structuur; zachter dus, en dat is goed.
Wat spannend allemaal, ik hoop zooooo dat het aan gaat slaan! Geef Yuks een dikke knuffel van ons en neem er zelf ook een: :bigarmhug:
#1540517
Als het de bedoeling is dat de klier zachter wordt (en als dat ook echt gebeurt, zoals je beschrijft), is er dan toch reden om bang te zijn dat die andere klier de keel dichtdrukt wanneer je hem met Neoplasene inspuit? Ik kan me voorstellen dat de opzwellende klier dan eerder richting huid (naar buiten dus) drukt, omdat de keel met al zijn vaste bestanddelen niet wijkt voor een zachte klier en de klier dus ergens anders naartoe moet uitwijken. Maar misschien is dat blonde logica van mij, dus pin me er niet op vast...
#1540525
Anne in Duitsland schreef: Als het de bedoeling is dat de klier zachter wordt (en als dat ook echt gebeurt, zoals je beschrijft), is er dan toch reden om bang te zijn dat die andere klier de keel dichtdrukt wanneer je hem met Neoplasene inspuit? Ik kan me voorstellen dat de opzwellende klier dan eerder richting huid (naar buiten dus) drukt, omdat de keel met al zijn vaste bestanddelen niet wijkt voor een zachte klier en de klier dus ergens anders naartoe moet uitwijken. Maar misschien is dat blonde logica van mij, dus pin me er niet op vast...
Het klinkt vrij logisch ja  :)
De dierenarts uit Valkenburg zei ook dat t misschien toch de volgende stap zou moeten zijn, en aangezien we 1 kant zouden injecteren, zou de luchtpijp nog wat uitwijkmogelijkheden hebben.
Maar zowel Tannetje als ik vinden het eng  :-X
#1541741
Weet niet hoe vandaag gaat maar misschien geeft de zon je een wat fijner, lichter gevoel vandaag.
Zo trouw en zorgzaam, zorgvuldig en eindeloos geduldig als jij bent kan iedereen wat van leren. Ik hoop dat je een soort dagboek bijhoudt. 't Is altijd goed om je gedachten van je af te zetten maar tevens, als je dit hoofdstuk van je leven ooit weer eens doorleest zul je beseffen wat en kracht jij hebt. Ik heb grenzeloze bewondering voor de manier waarmee jij de rotdingen die het leven ons soms toesmijt omgaat. Ik zou veel vaker vallen in de kuil van moedeloosheid en uit frustratie om me heen slaan.
Je bent een dappere! Ik zag gisteravond een ster die me opviel en heb hem Karin genoemd!
Als Yuk er vandaag zin in heeft, ga dan lekker wandelen (wel met muts, wanten en das want de wind is guur!)
En tot slot (misschien wel heel topical voor barfplaats)
The reason a dog has so many friends is that he wags his tail instead of his tongue.
:coolsmiley:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door