Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Moniek B.
#1493552
Esther Q schreef: Opmerkingen zijn lastig te scoren. Je komt al snel in de situatie dat je bij de een wel en bij de ander geen score kunt toevoegen voor bepaalde vragen. Dat maakt het voor de resultaten erg lastig. Hoewel opmerkingen vaak de meest interessante en vooral volledige informatie opleveren, is het veel werk om ze te verwerken en er wordt minder belang aan gehecht dan aan kwantitatieve uitslagen.
Je haalt me de woorden uit de mond  :biggrin2:
En aangezien ik nu al 250 (!!!) antwoorden heb en het dankzij medewerking van een aantal - zeker voor het onderzoek naar kanker - belangrijke rasverenigingen gaat het echt veel worden  :D

Oh, en dan nog even dit    :rant:

Uitgerekend dit weekend hebben de mensen van de website besloten onderhoud te plegen waardoor de enquete er even uit ligt. Ze hadden me beloofd dat het hooguit drie kwartier zou duren, maar inmiddels heb ik al wat mailtjes gehad van mensen die er niet in kunnen en dat al 1,5 uur geleden... 
Dus: als je nog in wilt vullen (graag!  :pffff: ) en je krijgt een witte pagina.. Wil je het alsjeblieft morgen of zo nog een keer proberen???? Dank ! 

Ben ik blij dat ik tussendoor al wel resultaten opgeslagen heb.. als ze het ding niet weer aan de praat krijgen was mijn werk in elk geval niet voor niets
Door Moniek B.
#1494862
Eindelijk....
De link/website doet het weer (en hopelijk blijft dat zo!!!)

Dus wie wil invullen (doen!  ;)) het kan weer!
Door benmimo
#1494927
ik heb hem wel ingevuld, en ik klik verstuur maar krijg dan een witte pagina. weet niet of hij nou verstuurt is. dus doe het morgen nog wel een keer voor mijn andere hond.
Door 202Spots
#1494928
Mijn Cis heeft thyroid cancer gehad,ik wil best wel invullen,maar ik woon niet in Holland..
ik denk dat je alleen info uit Holland wil hebben he?
Door Moniek B.
#1494937
benmimo schreef: ik heb hem wel ingevuld, en ik klik verstuur maar krijg dan een witte pagina. weet niet of hij nou verstuurt is. dus doe het morgen nog wel een keer voor mijn andere hond.
Hij is binnen hoor!!! Je hoeft dus niet nog een keer in te vullen.. Het zal wel een restje zijn van de onderhoudswerkzaamheden (grrr) maar ik heb hem. Dank voor je moeite
202Spots schreef: Mijn Cis heeft thyroid cancer gehad,ik wil best wel invullen,maar ik woon niet in Holland..
ik denk dat je alleen info uit Holland wil hebben he?
Nee hoor, gaat niet specifiek over "honden in Nederland" dus je mag gerust invullen! Dank voor je interesse..
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1495276
Heb hem helemaal netjes ingevuld en meerdere keren geprobeerd te versturen, maar weet dus niet of het gelukt is, want ik kreeg steeds een foutmelding. :-\
Door Moniek B.
#1495572
:rant: :rant: :rant:

Iedereen die moeite doet; heel erg bedankt. De technische problemen blijken moeilijk oplosbaar...... Maar; alle ingevulde enquetes komen aan! Dus ondanks dat je de melding krijgt aan het eind dat er een probleem is, krijg ik hem wel binnen en telt het gewoon mee. Niets van aantrekken dus en aub maar 1 keer invullen; ik krijg anders een erg vertekend beeld...

Volgens de beheerders van de website wordt er hard aan gewerkt. Dat zal wel, maar ben er inmiddels erg verdrietig over.. Gelukkig zijn de meeste mensen volhardend, nogmaals dank daarvoor.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1495834
Moniek B. schreef: :rant: :rant: :rant:

Iedereen die moeite doet; heel erg bedankt. De technische problemen blijken moeilijk oplosbaar...... Maar; alle ingevulde enquetes komen aan! Dus ondanks dat je de melding krijgt aan het eind dat er een probleem is, krijg ik hem wel binnen en telt het gewoon mee. Niets van aantrekken dus en aub maar 1 keer invullen; ik krijg anders een erg vertekend beeld...

Volgens de beheerders van de website wordt er hard aan gewerkt. Dat zal wel, maar ben er inmiddels erg verdrietig over.. Gelukkig zijn de meeste mensen volhardend, nogmaals dank daarvoor.
Van mij zul je hem dan meerdere keren hebben ontvangen, heb hem meerdere malen geprobeerd te versturen door de foutmelding. :-X
Door charmed
#1495987
Was al bang dat ik ze allemaal weer overnieuw moest doen!  :angel2:
Moniek B. schreef: :rant: :rant: :rant:

Iedereen die moeite doet; heel erg bedankt. De technische problemen blijken moeilijk oplosbaar...... Maar; alle ingevulde enquetes komen aan! Dus ondanks dat je de melding krijgt aan het eind dat er een probleem is, krijg ik hem wel binnen en telt het gewoon mee. Niets van aantrekken dus en aub maar 1 keer invullen; ik krijg anders een erg vertekend beeld...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door