Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Spicey
#1640700
yuki11, ze heeft nu mitoxantrone gehad, en eerder bij de carboplatin had ze het ook maar wel minder. Ze had geen last van haar bek, botjes kauwen ging prima. Maar het is gelukkig weer wat beter en ze is weer gek op haar prakkie.
Door Spicey
#1648003
We zijn gister weer in Schagen geweest voor de controle echo, helaas heeft de chemo zo goed als niets gedaan. Er zijn nu geen andere mogelijkheden meer dus het is afwachten hoe lang het nog goed gaat. Ze blijft wel op de piroxicam dus maar hopen dat het een beetje afremd. Ik moet haar goed ik de gaten blijven houden zodat er op tijd ingegrepen kan worden voordat het ongemakkelijk wordt voor Spice. Dus ook hier geen positieve afloop helaas.
Door elisa
#1648006
potverdorrie  :-[ ik had zo de hoop dat dit goed zou werken!!!wat zul je je nu rot voelen weet er alles van maaaaaaaaaar je hebt spice nog geniet zoveel mogelijk van elkaar wie weet heeft ze nog een lange tijd dd de piroxicam goed blijft werken!!!!
het eten gaat nog steeds weer goed????
sterkte en laat je nog horen hoe het gaat?
Door Spicey
#1648018
Dank je. Genieten doen we zeker, ze voelt zich nog steeds goed. Eten gaat ook weer goed en anders maken we iets wat ze lekker vindt, lekker verwennnen. Hoop zeker dat de piroxicam zijn werk gaat doen.
Ik laat zeker nog horen hoe het gaat.
#1648217
Spicey schreef: Dank je. Genieten doen we zeker, ze voelt zich nog steeds goed. Eten gaat ook weer goed en anders maken we iets wat ze lekker vindt, lekker verwennnen. Hoop zeker dat de piroxicam zijn werk gaat doen.
Ik laat zeker nog horen hoe het gaat.
Owww, Spicey, dat is kl*te  :'(  :'(
Ik hoop dat ze zich nog heeeeeel lang goed zal blijven voelen!!!
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Spicey
#1671415
Gaat gelukkig nog steeds wel goed, soms gaat het plassen iets moeilijker maar het komt er nog steeds uit. Voor de rest is ze nog steeds hartstikke blij en gaat gewoon lekker door.
Door elisa
#1671445
gelukkig! en weer he zat ik vanmorgen te denken hoe het zou gaan met spice en nu je berichtje heel fijn!
...wij missen boomer nog iedere dag soms iets minder maar meestal iets meer:(
Door Spicey
#1671469
Dat kan ik me voorstellen, zal ook nog wel een hele tijd blijven, ik zie daar ook als een berg tegen op. Spice is altijd bij me eigenlijk, gaat ook gezellig mee werken en slaapt lekker op de slaapkamer dus echt altijd. Dat wordt ook zwaar.
Door Spicey
#1686406
Helaas erg slecht nieuw, vanmorgen heb ik Spice in laten slapen, sinds gisteravond ging het plassen zo moeilijk en kon ze het niet meer ophouden, ze was ook heel erg onrustig. Om haar verder lijden te besparen 's ochtends meteen de da gebeld en een afspraak gemaakt. Ik mis haar nu al en het is zo raar zonder mijn maatje.
Door elisa
#1686429
ooo  :'(wat erg zeg!ik had zo gehoopt dat spice het echt veel langer goed zou volhouden dan Boomer....wel heel sterk van je om deze beslissing te nemen hoor!
ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en ook met het gemis van spice...wij missen boomer nog steeds heel erg maar het begint heel langzaam wel een piepklein plekje te krijgen zoals ze altijd zeggen maar nog zeg ik m welterusten elke avond en praat ik tegen boomer ookal is hij er niet meer:(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door