Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door bianca1185
#1477387
we zijn inmiddels weer met xam naar de dokter geweest en er treed geen verbetering op daarom laten we ons maar door sturen  ,me hond is toch een beetje me kindje  we zullen wel zien wat het allemaal gaat kosten  :-\  het zou het waard zijn als hij beter werd ik ga me ook verdiepen in gezonde verse voeding    en hoop dat dat verbetering brengt  , voor nu helpt er nog niks al zijn haar valt uit ,olifanten huid en ontstekingen  , het houd maar niet op de shampoo mag hij niet meer hij word daar heel erg misselijk van  en spuugt dan dagen  nou ja shampoo meer vergif

hoop dat iemand  een goede oplossing weer voor dit probleem  de dieren arts  weet het ook niet meer zo goed
Door Lizzy
#1477393
Als de DA het ook niet meer weet, denk ik dat het tijd wordt om je door te laten sturen naar een dermatoloog.

Maar, in je topic titel staat schurft. Heeft jouw DA schurftmijt geconstateerd ofzo?
Door conleeuw
#1477710
wat voor behandeling heeft de hond tot nu gehad, jij schrijf shampoo wordt hij ziek van, heb jij wel ermee behandeld en hoe vaak? Ik zou ook maar gaan voor de doorverwijzen ;) ik hoop dat er snel een oplossing komt, schruft jeukt en jeuk is gewoon verschrikkelijk :P
Door boots16
#1493983
ja naar de dermatoloog en stoppen met de brokken kijken of het helpt je kan ook smuldier compleet gaan geven is niet zo duur en in de supermarkt te koop
veel sterkte
mijn boots is er nu gelukkig van af hebben ook een tijdje met hem gesukkeld met demodex
Door bianca1185
#1494769
conleeuw schreef: wat voor behandeling heeft de hond tot nu gehad, jij schrijf shampoo wordt hij ziek van, heb jij wel ermee behandeld en hoe vaak? Ik zou ook maar gaan voor de doorverwijzen ;) ik hoop dat er snel een oplossing komt, schruft jeukt en jeuk is gewoon verschrikkelijk :P


hij heeft volgens de dokter demodex(jeugtschurft) en we hebben ectodex gehad en 1keer per week gewassen voor 4 weken toen kon de da geen demodex meer vinden onder de microscoop  maar zijn haar valt uit en de onstekingen ,olifantenhuid,oorontstekingen zijn haar vliegt dr af
het is gewoon ongelofelijk hoe ziek die is geworden ondanks alle pillen prikken en pipetjes tegen mijd
Gebruikersavatar
Door essie74
#1495308
hallo allemaal,

Onze jesse zou ook demodex hebben , na wat rondkijken en surfen zijn we compleet vers gaan voeren, en voila! voor onze smurf was het het beste wat hem kon overkomen, tesamen met medicijn ondersteuning moet ik zeggen en een portie pro biotica is het uiteindelijk allemaal goed gekomen!

Het is nu weer een plaatje....En brokken komen er bij ons niet meer in\!!!

Succes met Xam!

gr,

Esther
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door