Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1480904
Phoe, moeilijk...ik duim héél hard dat er toch iets gevonden wordt, ook al is het maar klein.  Het geeft je de mogelijkheid om stappen te zetten die mischien beterschap kan geven.
Ik zou zeker voor een scopie gaan op het moment dat ze er veel last van heeft.
Verder zou je ook een dagboekje kunnen bijhouden met gewoon alles wat maar invloed zou kunnen hebben:beweging die ze krijgt, wat ze eet, van welke leverancier, op welk uur, wat ze na haar eten doet van beweging...in de hoop ergens toch maar een kleine hint te krijgen.
Meer kan ik niet zeggen, heb geen enkele ervaring maar ik duim voor je!
Door geer
#1483010
Nah, het had wat voeten in de aarde want Soof heeft nogal diepliggende aderen, tot frustratie uitdaging van de dokter... Maar het bloed is getapt en samen met de poep opgestuurd. Lever, nieren en suiker waren sowieso in orde. Ben benieuwd of er iets uit de rest komt.
Door Sella
#1483062
Bier helpt dusdanig goed bij maagklachten dat ik na 1 slokje( was ten einde raad) meteen over de pot hing.
Oke mijn maag was leeg maar geen aanrader. Idee erachter is je voegt meer koolzuur toe waardoor de  maag een giga burp eruit gooit en als het alleen luchtophoping is helpt het wel maar dan zou ook een beetje water drinken helpen volgens de internist waar ik voor heb gewerkt.
Havermoutpap zou volgens het principe werken dat het een slijmlaagje op de maagwand maakt. Maar dat werkt alleen bij bepaalde maagklachten.
Gewoon havermout kauwen als je erg veel zuur hebt en niets anders is het een leuk lapmiddel maar je moet het wel iedere 50 minuten herhalen tot je iets anders hebt verzonnen.
Door geer
#1492742
Nou, uit al het onderzoek is eigenlijk niets afwijkends gekomen, behalve een lichte spoelwormbesmetting, maar de kans dat de boosdoener is is nihil. Maandagmiddag gaan we dus naar de maaggluurder, wordt vervolgd...
Door Lizzy
#1493258
[quote="geer"]
Nou, uit al het onderzoek is eigenlijk niets afwijkends gekomen, behalve een lichte spoelwormbesmetting, maar de kans dat de boosdoener is is nihil. Maandagmiddag gaan we dus naar de maaggluurder, wordt vervolgd...
[/quote]

Spannend Geer. Ook niet die enge bacterie of weet je dat nog niet?
Door ulla
#1493603
De hond van een vriendin van mij,had ook problemen met haar maagzuur,en die is in overleg met een holistisch werkend da overgezet op naturedieet. :-[
Daar ging het veel beter op.
Het heeft bepaald niet mijn voorkeur,maar ja, als je wanhopig bent,doe je rare dingen. :-\
#1495078
Jeetje, heb het hele verhaal zitten lezen. Wat zul je wanhopig zijn, al van alles geprobeerd maar niets blijkt de oplossing te zijn. Ik wil je heel veel sterkte wensen, ben benieuwd of er dan vanmiddag misschien iets duidelijk wordt...
Door mcSnurk
#1495089
zou het kunnen dat de alvleesklier kuren heeft? Ik bedoel niet iets wat je in een bloedtest kunt terugzien, maar af en toe een dip of een onregelmatigheid, iets miniems? Ik weet niet zoveel af van pancreasproblemen. Maar heb gelezen dat in zo'n geval artisjok/mariadistelpoeder goed zou helpen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door