Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Deesje
#1455149
Tuwi lijkt een cold water tail te hebben... vanmorgen vroeg gaan lopen, was op zich natuurlijk wel koud maar niet dramatisch.. zijn constant aan het bewegen geweest, op het eind alleen even op de bus moeten wachten..
nu heeft hij alle symptomen van een CWT, staart laten hangen, wel kwispelen maar niet van harte, onrustig, wel willen liggen maar steeds draaien enz.. hij lijkt er wel last van te hebben maar niet gigantisch veel pijn.. staart is ook wat onrustig als ie ligt.. hij ontspant niet echt, maakt af en toe een beetje een sprongetje..

heeft iemand ervaring met een cwt zonder zwemmen??? het enige dat ik kan bedenken is dat ie er buiten tijdens het wachten op de bus even op heeft gezeten... de staart is best nog een tijd normaal geweest, na thuiskomst issie gaan slapen en nu bij het opstaan zie ik het pas.. (uurtje of 4 na thuis komen)

k ga even afwachten, ik hou hem rustig en zie of wat slaap/rust hem helpt..
Door Happy Tail
#1455156
Hoi

ja ik heb ooit een lab met de uitlaat meegehad die neit gewommen had maar wel een behoorlijke CWT opgelopen. vond het al zo vreemd dat dat kon, maar gisteren was het wel bizar koud natuurlijk.
Het heeft toch te maken met extreme afkoeling.
Door Deesje
#1455175
ik las in 2 wetenschappelijke onderzoeken dat het mogelijk ook kan samenhangen met árbeid' de dag ervoor.. nu bedenk ik me net dat ie gisteravond bij onze plasronde een sprint achter een konijn aan getrokken heeft.. misschien is dat mede veroorzaker..

hij lijkt nu wat rustiger te worden.. is een beetje aan het indutten dus ik kan niet gaan schoonmaken nu  :D
Door Deesje
#1455445
ik heb even zitten wachten, hij is al een stuk rustiger, heeft even echt geslapen en zijn staart komt af en toe al ietsje verder omhoog als ie staat.. ik probeer hem zo weinig mogelijk te laten kwispelen en dan moeten we maar even zien..

traumeel heb ik toevallig een paar weken geleden aan een vriendin gegeven die niets in huis had.. ik denk dat we ook zonder wel doorkomen..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door