Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1444504
Ach jakkes, wat een waardeloos nieuws om te krijgen!  :'( :'(

Helaas hier ook herkenbaar, alleen waren wij er veel te laat bij om nog iets te kunnen doen.

Heel veel sterkte gewenst voor morgen, maar zeker ook de tijd daarna.  :bigarmhug:
Door Staftime
#1445634
Voor nu heel goed nieuws.
Geen uitzaaiingen gevonden, en aan de rib was niets te zien.
De bult is verwijderd, maar er was heel weinig vlees om weg te halen, dus de kans dat het terug komt is groot.
De bult met omliggend weefsel is opgestuurd om te kijken of de snijranden vrij zijn van tumorcellen.
Ik hoop zo erg dat alles weg is!
Door Borke
#1445679
Fijn dat er nog een beetje goed nieuws vast zit aan het slechte nieuws!
Rot is dat toch als een fokker zo weinig geïnteresseerd reageert, tja op dat gebied zit er veel verschil in fokkers onderling.
Overigens wil ik me wel aansluiten bij wat Do zegt, geniet toch vooral van de tijd die je samen nog wel hebt in plaats van je te concentreren op het feit dat je haar straks kwijt bent!
Door Staftime
#1446077
Wat ik vooral fijn vond is dat ik bij de gehele operatie aanwezig mocht zijn.
Ik heb er zowat met mijn neus bovenop gestaan, dus heb precies gezien wat er gedaan is.
Rondom is flink wat weefsel weg gesneden, maar de diepte in was echt millimeter werk.
De ribben lagen direct onder de bult, dus dieper kon het gewoon niet.
Daarom is de kans vrij groot dat niet alles weg is kunnen halen.
Maar we hopen op het beste.

We hebben wel al overlegd wat we doen als het terug komt.
We willen het haar niet aandoen om steeds weer geopereerd te worden, dus het blijft bij deze ene keer.
Veel nut zal het ook niet hebben, want het zou dan uitstel van executie worden.
Dieper snijden is onmogelijk, dus dan blijft het terug komen.

Julia is vanaf dat ze uit de narcose kwam, tot 20u vanavond heel onrustig geweest en heeft aan één stuk door gepiept.
We zijn echt gebroken, het was een lange en zware dag.

Maar ik ben blij dat het voorbij is.
Om eerlijk te zijn denk ik dat het nog niet over is, en dat het terug zal komen.
Maar nu hebben we alle tijd om ons daarop voor te bereiden en kunnen we voorlopig weer genieten van haar aanwezigheid in ons leven.
Hoop heb ik uiteraard nog steeds, zeker nadat we vandaag zulk goed nieuws hebben gekregen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door