Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helma
#1427083
Chester heeft al een tijdje gelige breiige ontlasting.
Hij is verder harstikke levendig en eet goed, oogt niet ziek zeg maar.
Vanochtend begon Tygo ook met een zelfde soort ontlasting ook dezelfde kleur.
Ik dacht eerst dat het bij Chester met de enting te maken had, maar nu heeft Tygo het dus ook.
Heerst er een virusje of kan er toch een beestje in het spel zijn?
Wat me ook door de gedachten schoot: ze zijn gister bij mijn ouders geweest en mijn moeder verwend ze nogal graag met gerookte kipfilet van de C1000.
Kan een teveel aan dit ook diarree veroorzaken?
Maar wat zou ik het beste kunnen doen, probiotica?
Is er in dat geval een goed merk wat ik zou kunnen halen bij de reguliere drogisterij?
Door annouschka
#1427105
als ze hier aan de diarree zijn, krijgen ze altijd yoghurt met bifidus van de Aldi met Norrit, werkt hier heel goed!

Kan van die kipfilet zijn, dat ze dat niet goed verdragen..
Door annouschka
#1427130
vanaalst schreef: zal best en virusje kunnen zijn, zekers met die gelige ontlasting...
probiotica en okugest geef ik de mannen dan...
norrit zal ik niet geven...
waarom niet?  :-\
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1427134
Helma schreef: Wat is een goede welke ik bij de reguliere drogist kan halen?
ik heb de probiotica van akropharma en de okugest kan je bij het kruidvat kopen..
norrit is vindt ik niet iets om zomaar aan je honden te geven, daarbij wordt norrit vaak gegeven met vergiftigingen ed en ik vindt het meer een mensen med dan voor de honden/katten, en daarbij heeft deze hond geen spuitpoep oid dan nog zou ik het niet geven maar dan zou ik kiezen voor finidair..
Door annouschka
#1427148
vanaalst schreef: ik heb de probiotica van akropharma en de okugest kan je bij het kruidvat kopen..
norrit is vindt ik niet iets om zomaar aan je honden te geven, daarbij wordt norrit vaak gegeven met vergiftigingen ed en ik vindt het meer een mensen med dan voor de honden/katten, en daarbij heeft deze hond geen spuitpoep oid dan nog zou ik het niet geven maar dan zou ik kiezen voor finidair..
thanks ;) 
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door