Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1422764
vanaalst schreef: oh verrek krijg ik nynke ook nogeens op m'n nek!!


als ik sorry zeg namens gentle, is het dan weer goed??
ja hoor  :D :D :D :D  zorg jij nou maar dat je een beetje tot rust komt, anders kom ik wel effies een flesje Amaretto langsbrengen  :drink: :crazy2:
#1422793
hij begint weer normale proporties(of zoiets) aan te nemen, onder aan zijn kin hangen nog flinke bobbels maar hij kan zijn bekkie weer normaal dicht doen..
hij heeft een injectie met Dexadreson gekregen en daar ook pillen van, met die pillen zouden we morgen moeten beginnen maar als ie weer helemaal een knappe vent is doe ik dat niet..
#1422840
Godskanonne, jullie worden niet met rust gelaten hoor!!
Bij mijn zus vliegen de wespen nog vrolijk rond hoor.
Wat wil je met deze temperaturen.
Wie weet dat hij daardoor geprikt is, maar dan zou hij toch ook moeten gillen.
Nou ja gelukkig gaat het nu al weer beter.
Nou Ellen, ik hoop dat je vanacht toch wat rust krijgt!
Sterkte hoor!
#1422862
Nynke F schreef: ja hoor  :D :D :D :D   zorg jij nou maar dat je een beetje tot rust komt, anders kom ik wel effies een flesje Amaretto langsbrengen  :drink: :crazy2:
Niet doen hoor... straks denkt ze dat er 3 Vince-en zijn ipv die ene die al zorgen genoeg brengt....
#1423083
Sjemig Ellen, wat een gedoe allemaal!!! :o Gelukkig lijkt ie nu weer op te knappen.... Pffff... Ik zou bijna denken dat jij een hele leuke da hebt... ;) ;D Maar effe serieus, ik hoop oprecht dat het gedonder nou eens afgelopen is en dat je na vandaag drie gezonde kanjers hebt waar je je voorlopig geen zorgen meer om hoeft te maken.... :bigarmhug:
Door Lil
#1423110
Jeetje Ellen, bij jou is ook alles tegelijkertijd....  :-\ :-X

Heel veel sterkte met de heren en veel beterschap  :-*

Ik weet niet hoe veilig je woont, maar is het een idee om de tuindeur open te laten? Ik zou helemaal gek worden van binnenplassers  :-\
#1423160
Even niet op BP en ik mis weer van alles.

jeetje wat zag gentle eruit zeg!
Ik kan mij herinneren dat hij dat een poosje geleden ook had.
Misschien toch van het eten? hoe vaak eten de jongens sardientjes??

Sterkte vandaag met Vince!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door