Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1422372
maak me toch wel zorgen hoor, waarom ineens zo snel, voel me er helemaal niet goed bij...
rien heeft gezegt dat ik me zorgen maak en dat ik moeite heb om vince aan hun 'te geven', ze begrijpen dat en zetten morgen alles op alles, maar dat onbestemde gevoel blijft.....ik weet het niet hoor...
Rien zegt ook dat het moet, zo kan het ook niet maar ik vindt het allemaal niet niks, getver..
Door *Natasja*
#1422375
Pffff, ik kan me voorstellen dat je je harstikke bezorgd maakt, "gelukkig" hoef je niet lang te wachten. Mijn duimen draaien morgen op volle toeren, hopelijk gaat het na morgen alleen maar beter met je mannetje  :-*
#1422450
Oef, dat is snel! Maar gelukkig eigenlijk, des te eerder heb je alles achter de rug. Een dag nadenken over alle voors en tegens is denk ik lang genoeg, met alle voorkennis die je hebt. Ik verwacht ook dat de chirurg nu toch echt z'n stinkende best zal doen om het ditmaal goed te laten gaan; ga je ergens anders naartoe, dan is Vince misschien gewoon een hond als alle andere patiënten, maar deze man weet dat hij iets heeft goed te maken en dat hij het zich niet kan veroorloven nog een blunder te maken.

Even diep inademen en slikken; over een week is alles alweer achter de rug en ben je hopelijk opgelucht dat je het toch hebt laten doen. Sterkte!
Door Anthraciet
#1422486
Jeetje, ik lees het allemaal nu pas! :o

Wel fijn dat je zo snel terecht kan, kan je je ook niet zo lang op zitten vreten van de zenuwen :-X


Heel veel sterkte en de duimen draaien alvast op volle toeren! :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door