Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1421667
ja en nu ga ik zitten dubben he, waar het toch te laten doen...
naaldwijk of toch naar utrecht, ik vindt het heel moeilijk zo...
en andere optie kreeg ik van iem om naar een kliniek in drenthe te gaan..
Door mcSnurk
#1421668
ach, arme arme Vince, hij heeft ook de ene pech na de andere :'(

Maar als ze die bal weghalen en een stukje blaas, wordt die blaas dan niet ook kleiner? Of is dat maar minimaal?
En naar wie moet je gaan, ik zou het ook niet weten. Ik zou diegene nemen die zeker weten de meeste ervaring heeft. Heeft een second-opinion nut?
Heel veel sterkte en Vince alle beterschap ter wereld!!!!

Is die kliniek waar wij gaan iets, maar is voor jou erg ver :-\
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#1421680
vanaalst schreef: ja en nu ga ik zitten dubben he, waar het toch te laten doen...
naaldwijk of toch naar utrecht, ik vindt het heel moeilijk zo...
en andere optie kreeg ik van iem om naar een kliniek in drenthe te gaan..
Jakkes Ellen, wat een keuzes moeten jullie nu weer maken.  :(
Ik kan je helaas geen advies geven, maar wens jullie wel heel veel sterkte.  :-*
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1421691
Jeetje Ellen wat lastig!! Ik kan je niet adviseren maar volg je hart en je zit goed!! Hele dikke knuffel voor Vince en als ik iets kan doen geef je een gil he!!!  :-*
Door Fido
#1421696
vanaalst schreef: ja en nu ga ik zitten dubben he, waar het toch te laten doen...
naaldwijk of toch naar utrecht, ik vindt het heel moeilijk zo...
en andere optie kreeg ik van iem om naar een kliniek in drenthe te gaan..
Als je twijfelt waar je het wil laten doen dan zou ik toch voor de da kiezen die zijn fout wil herstellen. Deze arts zal driedubbel gemotiveerd zijn om de operatie te doen slagen, lijkt mij.

Hoe dan ook, een zeer vervelende situatie voor alle partijen  ;)
Door Juul
#1421707
Ow, moeilijk, Ellen.
IK kan me voorstellen dat het vertrouwen helemaal weg is. Wat Edith zegt, daar zit wel wat in. In Utrecht is ie ook maar weer één van de velen. En ergens anders is het ook maar weer afwachten.
Sterkte met kiezen en knuffel voor Vince!
Door tt-tjes
#1421759
Jeetje Ellen, wat een toestanden allemaal. Wel netjes dat de kliniek deze reactie geeft. Veel sterkte met de beslissing waar je Vince laat opereren.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1421778
jalukrifa schreef: Ow, moeilijk, Ellen.
IK kan me voorstellen dat het vertrouwen helemaal weg is. Wat Edith zegt, daar zit wel wat in. In Utrecht is ie ook maar weer één van de velen. En ergens anders is het ook maar weer afwachten.
Sterkte met kiezen en knuffel voor Vince!
is ook waar, rien zegt net dat we eigenlijk gewoon naar naaldwijk moeten gaan, laat hun de fout herstellen..
maar ja :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1421790
Fido schreef: Als je twijfelt waar je het wil laten doen dan zou ik toch voor de da kiezen die zijn fout wil herstellen. Deze arts zal driedubbel gemotiveerd zijn om de operatie te doen slagen, lijkt mij.
Hoe dan ook, een zeer vervelende situatie voor alle partijen  ;)
Driedubbele motivatie is leuk, maar persoonlijk zie ik toch liever ervaring en kundigheid :-\
Door Nynke
#1421806
Ach meissie toch  :-X :-X :-X :-X 

Ik zie dit topic nu pas en ik denk dat dit echt een kwestie is van "het moet gebeuren, dan maar niet langer wachten".

ik zie ook wel wat in de redenering dat ze in Naaldwijk driedubbel gemotiveerd zullen zijn om het helemaal goed te doen !

:-* :-* :-* voor jou en Vinnepin !! 
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1422077
Ik zou het ook in Naaldwijk laten doen. Volgens mij is het fout gegaan omdat de laparoscopische castratie van reuen nog in een experimenteel stadium is. Ze weten dus nog niet zo goed wat er allemaal fout kan gaan. Het is geen kwestie van onkunde dat het mis is gegaan.

En ik verwacht eigelijk dat Vince als vrij snel na de operatie weer de oude zal zijn. Nu heeft hij voortdurend een ontsteking in zijn buik en dat sloopt hem meer dan je ziet.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1422239
morgen gaat het al gebeuren en ja in Naaldwijk, de arts wil graag zorgen dat vince weer de oude wordt, zal er alles aan doen, heeft ook weer contact gehad met utrecht en die waren in feite verbaasd dat het nog zo redelijk gaat met vince en ze hadden ook gezegt dat dit niet zomaar vanzelf over zou gaan, sterker nog er moet rap wat aangedaan worden, en de arts is eigenlijk ook wel 'benieuwd' wat aan te treffen..
en die haast maakt dat ik me nu ernstig ongerust maakt!
ik heb koppijn en kan niet ophouden er over te denken....
morgen om 8.00 moeten we er zijn..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door