Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sandrra
#1407284
Cathelijn schreef: Bedankt voor het duimen, maar ze kunnen weer in de ruststand. Floor had koorts, 39,7, dus de operatie is verzet naar vrijdagochtend. De komende dagen krijgt ze pijnstillers en antibiotica.
Ze gaan dan een paar andere bulten ook doen hebben we net afgesproken.

Pfff, even zuchten en dan gaat het wel weer een paar dagen  ;)
Jemig da's flink balen
Nou we duimen gewoon nog even door hoor.
Door Cathelijn
#1409571
De pillen hebben hun werk gedaan, Floor voelt zich weer helemaal goed.
De wond ziet er inmiddels wel een stuk rustiger uit, maar er zit nu een tweede gaatje naast.

Morgen gaat ze daarom toch onder het mes, ook omdat uit ervaring blijkt dat de hele boel opnieuw gaat beginnen vol te lopen als de kuur antibiotica is gestopt.
Door Cathelijn
#1410136
yuki11 schreef: Spannend!! En dan mag je haar weer ophalen??? En weer vertroetelen!!  ;)
Als ze bellen mag ik haar meteen komen halen. Hopelijk duurt dat niet zo lang meer. Ik heb haar om 9 uur al weggebracht en toen was ze in 10 minuten onder zeil.
Door Cathelijn
#1410146
He he, ze is wakker en mag naar huis. Even wachten op ons pap, dan gaan we haar samen halen.
De vorige keer liep ze nl niet en ik kan haar niet alleen tillen  ::)

Pfffffffffff, wat een zenuwslopende ochtend weer (ik zit hier bij 20 graden te bibberen).
Door Truus
#1410157
Oja Cathelijn, wat een zenuwslopende ochtend voor je :-*
Gelukkig kan je haar straks lekker vertroetelen , hou ze maar lekker warm he.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door