Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#1410390
[quote="Annette/Mayka"]
Er wordt hier verwezen naar een Erwin. Wie/wat is hij ?
Ik heb namelijk een labradorteef van 4,5 (2 jaar geleden gecastreerd), die sinds een week ook urineverlies heeft, en bijwerkingen (hijgerig, niesen, uit haar doen) heeft van propalin. :(
[/quote]

Erwin is een osteopaat en hij is de partner van Fido hier op Barfplaats  ;)
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1410515
Wat knudde Ellen!
En je schuldig te voelen, daar wordt Vince niets anders van....
Hopelijk is het na de kuur over :-*
Door deja
#1410540
[quote="Nynke F"]
Erwin is een osteopaat en hij is de partner van Fido hier op Barfplaats  ;)
[/quote] foutje
Door deja
#1410542
[quote="Annette/Mayka"]
Er wordt hier verwezen naar een Erwin. Wie/wat is hij ?
Ik heb namelijk een labradorteef van 4,5 (2 jaar geleden gecastreerd), die sinds een week ook urineverlies heeft, en bijwerkingen (hijgerig, niesen, uit haar doen) heeft van propalin. :(
[/quote]Ik heb je een PB gestuurd.
Door deja
#1410565
Had het verkeerde citaat erbij, sorry, verbetering staat er onder.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1410846
[quote="doc"]
Heb je al Eunarace® geprobeerd? dat werkt enorm goed bij honden die weleens een plasje of wat druppels laten lopen.
Jammer genoeg komt deze vervelende bij weking van het plassen voor bij 10% v/d gecastreede honden ERG vervelend, maar wees blij dat je plavuizen hebt anders zou je hele huis op den duur stinken erna.
De hond kan er ook niks aan doen en denk dat hij het zelf ook vervelend vind, dus vraag je arts eens naar dit middel.

DOC.
[/quote]

Ja lekker spul dat enurace, als ik dat aan m'n teefje geef dan wordt ze heel onrustig en begint als een gek te hijgen.
we hebben het hier overigens over een reu hoor, en geen "normale" incontinentie zoals vaker bij een gecastreerde hond optreedt. Die treedt in de regel ook niet vlak na de ingreep op.  ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1412270
vince heeft nu een kuur, en moet zeggen dat we s'nachts kunnen doorslapen!!!!!
wat een heerlijkheid!
Door connie63
#1412283
[quote="vanaalst"]
vince heeft nu een kuur, en moet zeggen dat we s'nachts kunnen doorslapen!!!!!
wat een heerlijkheid!
[/quote]

wat fijn voor je hopen dat het nu blijft werken
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1412286
de da's hier gaan nog wel overleggen, en ik laat nog wel een echo doen hoor, wil toch zeker weten dat daar of niks meer zit of wel en dat er wat aan te doen is..
want ja, om de paar weken een ab kuur is geen doen..
Door sandrra
#1412363
Wat fijn dat ie droog was. En nu maar hopen dat dat ook zo blijft.
Door Anne in Zweden
#1412425
Sterkte met de hele toestand! (Sorry, ik had bezoek afgelopen weekend en lees nu pas over alle heisa met Vinnie. Sneu voor hem en voor jou, ik hoop dat het iets is wat opgelost kan worden!)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door