Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door JoNoMo
#1390161
connie63 schreef: bloed hen ik ook nog nooit gezien bij haar ontlasting het is gewoon grijs
Als de ontlasting grijs is kan je er bijna zeker van zijn dat het de alvleesklier is.
Bij Jopie was het ook grijs net een hoop nat gemaakte kranten.
Door connie63
#1390209
het is dus gewoon geijze drap, maar het schijnt als je daar joduim op gooit word het zwart en daar aan kon je dus zien, dat het haar alvleesklier was volgens de arts van gisteren
Door Sella
#1390219
Daar heb ik geen ervaring mee, bij is het met bloedonderzoek uitgezocht hoe goed of hoe slecht in zijn geval de pancreas nog werkte.
Hij heeft overigens epi en geen pancreatitis.
Je kan met andere middelen dan zymoral de pancreas weer een eind op de rit krijgen.
Dat weet ik uit ervaring en van de  middelen die ik gebruik wordt de maagwand niet langzaam meeverteert.
ik heb mijn kerel weer aardig op de rit als het maar niet te vet is dan wil hij nog wel behoorlijk winden en misselijk zijn. Daar helpt de okugest en extra verteringspil dan wel weer bij maar het blijft opletten.
Sterkte met haar en ik hoop dat je haar weer lekker op de rit krijgt.
Wij waren ook weleens heel erg moedeloos met die zieke hond en alles erbij wat er nog speelde. Nu ben ik zo blij dat we doorgezet hebben als ik naar zijn glimmende oogies kijk.
Door connie63
#1393812
JoNoMo schreef: Weet je al wat meer over Tessa?
je zal altijd zien ze heeft even geen diaree meer gehad waar ik natuurlijk heel blij mee ben, maar vanmorgen toch haar ontlasting weg gebracht, en moest vanmiddag bellen ,zeg de assistente ja ze had een hele mooie drol :-\

nou na gekeken ze heeft geen gardia, geen parasieten of iets, ik moet nu weer wachten tot ze de diaree had en dan brengen
ik heb nog een keer over dat bloedonderzoek gehad, maar ze willen eerst haar ontlasting nakijken dus ja ik weet het ook niet
maar je weet in iedergeval dat deze dingen uitgesloten zijn en nu maar weer wachten tot ze de diaree heeft en dan weer brengen voor onderzoek
Door connie63
#1395238
nou vannacht was het weer feest dus vanochtend weer haar ontlasting weg gebracht nu vanmiddag willen bellen of ze wat gevonden hebben ben benieuwd ik hoop het wel dan kunnen we verder kijken wat we er aan kunnen doen
Gebruikersavatar
Door kira
#1395536
Nou dan ben je voor één keer blij met diarre. Ik hoop dat er iets uit het onderzoek komt zodat er met medicijnen oid iets aangedaan kan worden. Ik duim.
Door connie63
#1395616
nou tot nu toe weinig ze wachten nog op een uitslag en daar word ik over gebeld, en dan kijken hoe we het op kunnen lossen
maar vanaf van morgen 7 uur heeft ze niet meer gepoept dus ik ga vanacht maar op de bank slapen , dit schiet niet echt op
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door