Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door connie63
#1395862
Sher schreef: Ik neem dan ook liever het hondje mee naar boven.  :-\
ja maar tessa kan geen trappen lopen en weeg 40 kilo vriend lief heeft las van zijn rug dus die kan ook niet tillen, maar vanavond had ze weer normale ontlasting dus ik neem de som op de proef en ga gewoon naar me bed

maar echt ik kan er geen touw meer aan vast knopen gisteren nacht kwam ze ook had ze gewone ontlasting, vanacht kwam ze eerst om 5.15 denk dat ze toen nog gewone ontlasting had en om 7 uur ongeveer weer had ze diaree maar ik kon niet gaan kijken want het was nog donker voor het zelfde geld glij ik er op uit dus ja terwijl ze toch gewoon 3 keer op een dag gepoept had het is en blijft een raadsel
ik hoop toch dat er uit dat laatste nog iets komt dat er een oplossing voor komt en niet dat we zo nog gezellig 10 jaar door mogen modderen ook weet ik wel dat ze er niks aan kan doen, maar fijn is anders
Gebruikersavatar
Door Sher
#1395873
connie63 schreef: ja maar tessa kan geen trappen lopen en weeg 40 kilo vriend lief heeft las van zijn rug dus die kan ook niet tillen, maar vanavond had ze weer normale ontlasting dus ik neem de som op de proef en ga gewoon naar me bed

maar echt ik kan er geen touw meer aan vast knopen gisteren nacht kwam ze ook had ze gewone ontlasting, vanacht kwam ze eerst om 5.15 denk dat ze toen nog gewone ontlasting had en om 7 uur ongeveer weer had ze diaree maar ik kon niet gaan kijken want het was nog donker voor het zelfde geld glij ik er op uit dus ja terwijl ze toch gewoon 3 keer op een dag gepoept had het is en blijft een raadsel
ik hoop toch dat er uit dat laatste nog iets komt dat er een oplossing voor komt en niet dat we zo nog gezellig 10 jaar door mogen modderen ook weet ik wel dat ze er niks aan kan doen, maar fijn is anders
Ach meid.  :bigarmhug: :-*
Door connie63
#1396542
nou net gebeld door de dierenarts ze heeft toch gardia en straks als man lief thuis is even medicijnen ophalen voor 2 weken
daarna wil hij weer haar ontlasting testen, ik ben echt blij dat ik naar die andere dierenarts ben gegaan

eindelijk word het darm probleem verholpen pff ik ben zo blij
Door Eef+Stippels
#1396545
connie63 schreef: nou net gebeld door de dierenarts ze heeft toch gardia en straks als man lief thuis is even medicijnen ophalen voor 2 weken
daarna wil hij weer haar ontlasting testen, ik ben echt blij dat ik naar die andere dierenarts ben gegaan

eindelijk word het darm probleem verholpen pff ik ben zo blij
Wat fijn dat je nu weet wat het probleem is. Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan!!
Gebruikersavatar
Door Sher
#1396572
connie63 schreef: nou net gebeld door de dierenarts ze heeft toch gardia en straks als man lief thuis is even medicijnen ophalen voor 2 weken
daarna wil hij weer haar ontlasting testen, ik ben echt blij dat ik naar die andere dierenarts ben gegaan

eindelijk word het darm probleem verholpen pff ik ben zo blij
:o
Daar heb jij dan al die tijd mee rond gelopen. Arme jij, arme hond.  :'(
Door connie63
#1396597
Sher schreef: :o
Daar heb jij dan al die tijd mee rond gelopen. Arme jij, arme hond.  :'(
ik vind het erger voor die hond, en dat ik daardoor haast me hond had weg gedaan , om dat je moedeloos werd om dat je niet wist wat het was, maar ik ben nu echt blij nu kunnen we schoon schip maken en dadelijk weer een gezonde hond hebben buiten die auto immuun ziekte om dan , maar dat zit nu nog in een rustig vaarwater , en ik vervloek die andere dierenarts met het ligt aan haar eten dat heb ik altijd ontkent en gelukkig heb ik daar ook geen verandering in gebracht
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door