Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1485034
Van mij ook nog heel veel  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:  voor jou en Annak.
Plus een flinke steun in de rug. Kom maar leunen!
Zoals Edith beschrijft lijkt me echt geweldig. Ik ben zelf redelijk vaak bij operaties geweest, geen moeite met bloed, en soms zelfs als assistente  :P en ik vond het fijn om erbij te zijn.
#1485052
Lijkt me verstandig om die bult te verwijderen, maar zenuwslopend die hele week te wachten daarop en van alles in je hoofd te halen, wetende dat dat niet verstandig is, maar het dan toch doen...

Tja voor de een "is het maar een hond" en voor de ander zit hij helemaal in je eigen systeem, alsof hij een onderdeel van jouzelf is... en ik weet natuurlijk wel in welke categorie Annak bij jou valt, jullie hebben zoveel samen meegemaakt  :bigarmhug:

Geniet maar heerlijk samen van de sneeuw en van de wandelingen in jullie nieuwe paradijs  :-*
#1485805
Het is niet gemakkelijk maar probeer zo positief mogelijk te blijven denken, Monique. Vrijdagavond (misschien wel eerder) ligt hij weer zonder bult op zijn eigen plekkie uit te slapen. Ik duim met de anderen mee voor een geslaagde operatie.
#1486240
gemmaa schreef: chips, wat een ellende :'(
heel veel sterkte voor jullie!!!! Ik neem aan dat je een goeie DA hebt die weet van poolhonden en narcose?
Ja, da's een goede tip! Annak is ook nog eens de jongste niet meer. ;)

Monique, mijn duimen gaan keihard aan 't werk voor jou en voor Annak! Sterkte! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door