Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1451744
Ohhhh hij ging helemaal uit zijn plaat vanmorgen toen hij één ppot in de sneeuw zette. Het was ineens weer een jonge hond. Zo heerlijk en ontroerend om te zien.  Dan blijkt ook ineens dat hij in de sneeuw uitstekend kan jagen, veel beter dan zonder sneeuw. Toen ik hem eindelijk ergens uit het bos had geplukt, liep ie wel meteen meer mank maar what ever; hij heeft een heerlijk naar zijn zin :D
#1451792
Getver wat een klote nieuws is dit! :( Ik ben  in de loop der tijd wat anders tegen tumoren en bulten aan gaan kijken en ik zou nu, denk ik, niet zo snel meer een tumor laten verwijderen, omdat er grote kans is dat er dan ergens anders twee voor terug komen. Maar zo'n beslissing kun je alleen maar nemen als je hond geen last heeft van die bult en dat is bij Annak geloof ik niet het geval... Tja, in dat geval zou ik kijken wat de winst van zo'n operatie is (beter en makkelijker bewegen) en dat afwegen tegen het (relatief korte) ongemak wat hij van zo'n operatie zal krijgen.... m.a.w. aan mij heb je ook niets ;). Maar ik zou het niet opereren niet alleen maar van zijn leeftijd laten afhangen.
Sterkte ermee! :-*
#1451875
Gatver wat een rotbericht.

Wat zal er nu allemaal door je hoofd heen spoken, heb wel een idee maar toch................. het is zo enorm anders als het je eigen hond betreft  :-\

Ik kan niet meer doen dan je heel veel sterkte te wensen in welke beslissing dan ook  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
#1452745
Rovanna schreef: Ohhhh hij ging helemaal uit zijn plaat vanmorgen toen hij één ppot in de sneeuw zette. Het was ineens weer een jonge hond. Zo heerlijk en ontroerend om te zien.  Dan blijkt ook ineens dat hij in de sneeuw uitstekend kan jagen, veel beter dan zonder sneeuw. Toen ik hem eindelijk ergens uit het bos had geplukt, liep ie wel meteen meer mank maar what ever; hij heeft een heerlijk naar zijn zin :D
Wat heerlijk dat hij zo geniet van de sneeuw. :-*
Ik hoop dat jij ondanks het klote nieuws toch met hem mee kan genieten. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door