Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
#1363263
vanaalst schreef: als het zo lang duurt voordat alles slinkt, zou ik zeker denken aan castratie of een implantaat, dat is niet goed als het een dag aanhoud, en vooral niet te vergeten dat het behoorlijk pijnlijk kan zijn....
Ja, bij dat cavje was 't ook pijnlijk (hij keek echt heel ongelukkig)! Ik zou idd. castratie overwegen.
Door Erna
#1363275
Hahahaha ik verkocht eens een Basset reu aan iemand ( ik zal geen namen noemen hoor Urs) die ook in paniek opbelde omdat de reu toch wel iets heel ergs had.  Was hetzelfde verschijnsel.

Nu met Joost in huis, die nog zo lekker klein is dat hij regelmatig op zijn rug op schoot ligt, zie ik het bij hem ook veel. Het slinkt vanzelf weer. Bij Billy hebben we het nooit zo erg gezien. Het zal vast ook iets met het temperament van de hond te maken hebben, de een is wat hitsiger dan de ander.
Door Lizzy
#1363280
Erna schreef: Hahahaha ik verkocht eens een Basset reu aan iemand ( ik zal geen namen noemen hoor Urs) die ook in paniek opbelde omdat de reu toch wel iets heel ergs had.  Was hetzelfde verschijnsel.

Nu met Joost in huis, die nog zo lekker klein is dat hij regelmatig op zijn rug op schoot ligt, zie ik het bij hem ook veel. Het slinkt vanzelf weer. Bij Billy hebben we het nooit zo erg gezien. Het zal vast ook iets met het temperament van de hond te maken hebben, de een is wat hitsiger dan de ander.
:2funny: :2funny:

(Urs, welkom bij de club hoor :biggrin2:)
Door Malamoods
#1363299
Erna schreef: Hahahaha ik verkocht eens een Basset reu aan iemand ( ik zal geen namen noemen hoor Urs) die ook in paniek opbelde omdat de reu toch wel iets heel ergs had.  Was hetzelfde verschijnsel.

Nu met Joost in huis, die nog zo lekker klein is dat hij regelmatig op zijn rug op schoot ligt, zie ik het bij hem ook veel. Het slinkt vanzelf weer. Bij Billy hebben we het nooit zo erg gezien. Het zal vast ook iets met het temperament van de hond te maken hebben, de een is wat hitsiger dan de ander.
Nou, da's volgens mij niet helemaal waar! Heel soms slinkt 't niet, dan knelt 't af en kan hij niet meer "terugschuiven"...
Door Urs
#1363326
Erna schreef: Hahahaha ik verkocht eens een Basset reu aan iemand ( ik zal geen namen noemen hoor Urs) die ook in paniek opbelde omdat de reu toch wel iets heel ergs had.  Was hetzelfde verschijnsel.

Nu met Joost in huis, die nog zo lekker klein is dat hij regelmatig op zijn rug op schoot ligt, zie ik het bij hem ook veel. Het slinkt vanzelf weer. Bij Billy hebben we het nooit zo erg gezien. Het zal vast ook iets met het temperament van de hond te maken hebben, de een is wat hitsiger dan de ander.
Kijk dat scheelt alweer, wilde al reageren tot ik bovenstaand las.

Wist ik veel, was lieve teckel teefjes gewend. Jas was toen nog een lief klein pupje.

En nu nog kan ik wel tegen Jas roepen "je ballen gaan eraf" vooral met loopse teven in de buurt dan moet Floor het ontgelden en speel ik heel de dag politie agent.

Puur geslachtsdrift wil ook weleens helpen.
Door Lizzy
#1363338
Malamoods schreef: Nou, da's volgens mij niet helemaal waar! Heel soms slinkt 't niet, dan knelt 't af en kan hij niet meer "terugschuiven"...
Dat is volgens mij als de penis naar buiten geschoven is. Dit gaat over de zwellichamen. Die schuiven bij mijn weten niet.
Door Malamoods
#1363367
Lizzy schreef: Dat is volgens mij als de penis naar buiten geschoven is. Dit gaat over de zwellichamen. Die schuiven bij mijn weten niet.
Oh, ik dacht dat ze dat bedoelde... :-[ Verkeerd gelezen... :-[
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1363519
Lizzy schreef: Dat is volgens mij als de penis naar buiten geschoven is. Dit gaat over de zwellichamen. Die schuiven bij mijn weten niet.
Zwellichamen schuiven inderdaad niet. Piemeltjes trouwens ook niet, ze groeien soms alleen even uit hun jasje.
Door Lil
#1363631
Heerlijke verhalen... ik heb gelukkig al uitleg gehad toen ik nog op de basisschool zat. Ben nu eenmaal reuen gewend....
Ik zal wel komen met rare vragen over teven.  ::) 8)
Door Lizzy
#1363776
Angelique schreef: Zwellichamen schuiven inderdaad niet. Piemeltjes trouwens ook niet, ze groeien soms alleen even uit hun jasje.
OK OK, naar buiten gegroeid dan :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1363789
Lil schreef: Heerlijke verhalen... ik heb gelukkig al uitleg gehad toen ik nog op de basisschool zat. Ben nu eenmaal reuen gewend....
Ik zal wel komen met rare vragen over teven::) 8)
Die zullen we met net zoveel integriteit beantwoorden :2funny:
Door conleeuw
#1363930
Lizzy schreef: Brutus had dat op jonge leeftijd ook zo erg. Ze zaten er vrijwel altijd. De eerste keer dat ik ze voelde was ie nog vrij jong en heb ik in totale paniek de fokker gebeld dat Brutus 4 ballen had of 2 ballen en 2 vreselijke tumoren :-[ :biggrin2:
blij dat ik niet de enige ben die er van schrok ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door