Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Antonia
#1365765
Nynke F schreef: ik haal de draden eruit met natgemaakte wattenstokjes en spoel de ogen daarna af met steriele vloeistof.

Angelique, welke vit./min. mix is dat ? koop je dat ergens ? zoja, waar ??

ik was begonnen met de drainage Ellen, maar vergat het door de week telkens :-[ :-\  nu neem ik het vrijdag mee op vakantie, dan zal ik er wel aan denken, hoop ik ::) ::) :-X
Ik gebruikte voor Brian de multi vitaminen van de Groene Os en de Echinacea Extra Forte van Bloem. Van de een heb ik nog een aangebroken pot staan en van de ander een aangebroken fles. Je mag voor jouw prins er met alle liefde gebruik van maken om te proberen.
Door Femke
#1365795
Antonia schreef: Ik gebruikte voor Brian de multi vitaminen van de Groene Os en de Echinacea Extra Forte van Bloem. Van de een heb ik nog een aangebroken pot staan en van de ander een aangebroken fles. Je mag voor jouw prins er met alle liefde gebruik van maken om te proberen.

ik heb vanmiddag een speeddate gehad met Nynke (ik was op mijn werk, Richard en zij kwamen langs Zwolle op weg naar hun vakantieadres) en bij haar een fles naar binnen gegooid. Had een aangebroken staan die nog driekwart vol is, en ik had ook al een nieuwe. Ze was nog lang niet over de griep heen dus ze zou ze zelf ook nemen  :D

Barfplaats wordt gesponsord door