Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anne in Zweden
#1370505
Ai. Als artsen zo kwekken, dan kun je er zeker van zijn dat er aan hun kant een blunder is begaan en de arts die je te woord staat vreet nog liever z'n hoed op dan dat hij voor z'n afwezige collega de kastanjes uit het vuur haalt...

"Kweek niet klaar" is een zoethoudertje, mijns inziens. Ze zoeken gewoon naar een formulering om je volgende week te kunnen vertellen dat ze helaas een nieuwe moeten nemen.
Heb je geen alternatief, qua lab? Aangezien ze met je vorige hond ook al geblunderd hebben met de kweek, zo te lezen?

Zucht. Het is zoals bij mensenartsen, nietwaar: voor hen ben je gewoon een van de velen, maar voor jouzelf is het een kwestie om slapeloze nachten over te hebben.

Sterkte ermee.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1370509
zou niet weten waar ik anders heen moet, de beste uroloog zit in Utrecht is mij verteld....
ben iig wel blij dat vince veel beter is(eigenlijk op het plassen na normaal)want anders wordt je toch gek!
Door Nynke
#1370616
zou het niet kunnen zijn dat ie, door al die medicijnen, de aandrang om te plassen misschien niet goed voelt ?

:rant: wardeloos dat ze het nu toch weer zo verkloten in Utrecht  :-X :rant: :rant:
Door Helma
#1370666
Tjeesus, nou daar ben je lekker mee!!! >:(
Ik krijg ook sterk de indruk dat de arts die je nu hebt gesproken geen zin heeft aan de bak met stront die hij over zich heen krijgt als hij er verder op in gaat.
Dat gunt hij zijn collega blijkbaar liever.
Je zou toch denken dat het belang van Vince hier voorop zou staan....pfft.
Gelukkig blijft Vince zich wel goed voelen, ondanks het in huis plassen.

Sterkte Ellen.
Weer een weekend wachten...
Door deja
#1370693
Wat een vervelend bericht, ik heb zelf ook zoiets meegemaakt in het ziekenhuis kijkoperatie iets op de kweek, en toen ik een dag of 10 later voor de uitslag belde was die er niet,
Dokter zou me zelf wel bellen, nou dat was mooi zoek geraakt tussen de operatiekamer en het lab, lekker he!
Ik hoop voor jou dat het nog op z'n pootjes terecht komt, zal voor je duimen kan me voorstellen dat je er ziek van word.
Door Borke
#1370709
Wat een gedoe allemaal.
Hebben ze bij de Wagenrenk geen uroloog?
Leo is daar toen met Lola en Haley (katten) geweest en is daar prima geholpen, overigens op verwijzing van onze DA, die al niet eens suggereerde om naar Utrecht te gaan - wat ik toch ook wel een veeg teken vind, daar Utrecht voor ons een stuk dichter bij is...
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1376602
ja goed!
hij is wel ontzettend druk, maar ik denk doordat ie zich eindelijk weer lekker voelt..maar hij zit weer goed in zijn velletje, zijn vacht wordt weer harstikke mooi en echt diep zwart..
hij heeft van de week nog wel binnengeplast maar lang niet zo vaak als voorheen...
vooral s'nachts heeft ie nog weleens een ongelukje, maar dat had tijd nodig is me verteld..
lief dat je het vraagt!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door